لوکی در Avengers: Infinity War با تانوس همراه می‌شود!

12 December 2017 - 23:06

در طی کامیک کان برزیل، رئیس استودیو مارول یعنی کوین فیج (Kevin Feige) تایید کرد که لوکی (Loki) با شخصیت شرور فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) یعنی تانوس (Thanos) همکاری می‌کند. البته این موضوع با توجه به گذشته‌ای که از شخصیت لوکی می‌دانیم و همینطور تریلر بسیار مورد انتظار Infinity War، آنقدر هم تعجب آور نیست. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

در حالی که لوکی دوباره به سمت شرارت می‌رود، هواداران دنیای سینماتیک مارول از او نا امید می‌شوند چرا که تصور می‌شد او در نهایت تصمیم دارد تا در Thor به برادرش بپیوندد و از توانایی هایش در جهت خیر استفاده کند. متاسفانه، می‌گویند که یک ببر هیچ وقت مسیر خودش را تغییر نمی‌دهد و این موضوع احتمالا در مورد لوکی صدق می‌کند. شاید او چون مدت زیادی از عمر خود را بعنوان آدمی بد زندگی کرده است، این تغییر راه زندگی برایش میسر نباشد.

 فیج تایید کرد که لوکی با تانوس در Avengers: Infinity War همراه می‌شود. این چیزی است که تا کنون CCXP از این فیلم ابر قهرمانانه منتشر کرده است به همراه چیزهای دیگری مثل اینکه جان واتس (Jon Watts) دنباله‌ی فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) را کارگردانی خواهد کرد و همچنین سونی لوگوی جدید فیلم Venom (ونوم) را منتشر کرد.

بعلاوه، احتمال دارد که لوکی با تانوس همراه شود اما به برادرش و مردم اسگارد خیانت نکند. لوکی قبلا برای او کار کرده است و می‌داند که تانوس چقدر خطرناک است و شاید بخواهد به قدر کافی به او نزدیک گردد و او را سرنگون کند. در حال حاضر طرفداران باید صبر کنند و منتظر نتیجه باشند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.