هیو جکمن بعد از پایان فیلم‌برداری Wolverine با ریش‌های خود خداحافظی کرد

23 August 2016 - 19:00

با اکران فیلم سینمایی The Wolverine 3 این نهمین باریست که هیو جکمن در نقش این شخصیت X-Men یعنی وولورین بازی کرده است. و همانگونه که از اول هم گفته بود این فیلم آخرین حضور او در این سری فیلم‌ها و این نقش می‌باشد. اما با پایان فیلم برداری و تولید فیلم وولوورین جیمز منگالد، به نظر می‌رسد تنها سری X-Men نیست که هیو جکمن با آن خداحافظی می‌کند. بلکه او همچنین با ریش‌های لوگان که با آن شناخته می‌شود هم خداحافظی کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

هیو جکمن در شبکه اجتماعی اینستاگرام خود فیلمی را منتشر کرده‌است که نشان می‌دهد او برای همیشه با ریش باشکوه وولوورین خداحافظی می‌کند که البته همسرش را هم بسیار خوشحال خواهد کرد. این فیلم را در ادامه می توانید مشاهده کنید:

به نظر می‌رسد که امروز روز بزرگی هم برای کوتاه‌کردن موها می‌باشد چرا که ستاره‌ی سریال Stranger Things خانم میلی براون هم برای نقش Eleven در سریال جدید و تخیلی نتفلیکس موهای خود را تراشیده است.

ویدیو یک فرد مشهور که ریش خود را می‌زند نباید آن‌چنان مسئله بزرگی باشد ، اما این ریش برای جکمن و طرفداران وولوورین کمی سمبولیک است چرا که به معنای پایان یک دوره می‌باشد. تهیه‌کنندگان که سیمون کینبرگ و برایان سینگر هستند هنوز برنامه‌ای برای جایگزینی جکمن ندارند. ولی شایعاتی پخش شده که در Wolverine 3 ما شاهد X-23 خواهیم بود که یک کلون جنس مونث از لوگان می‌باشد که می‌تواند نقش اصلی را در فیلم‌های بعدی X-Men بازی کند(همان‌طور که در کمیک‌ها هم این چنین شد).

علاوه بر هیو جکمن بازیگرانی چون پاتریک استوارت(Patrick Stewart) در نقش پروفسور چارلز خاویر(Professor Charles Xavier)،Boyd Holbrook،  Richard E. Grant، Stephen Merchant ، بازیگر سریال Orange is The New Black الیزابت رودریگز( Elizabeth Rodriguez) ، Eriq La Salle و Elise Neal در این فیلم حضور خواهتد داشت. The Wolverine 3 در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ اکران خواهد شد.

منبع: screencrush

Save

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.