سال ۲۰۱۹ باز‌ساختی از دو فیلم Instant Family و Pet Sematary ساخته خواهد شد

11 December 2017 - 06:24

استودیو Paramount برای بازساخت فیلمی که توسط استفان کینگ (Stephan King) نوشته شده بود و Pet Sematary نام دارد تاریخ ۱۹ آوریل سال ۲۰۱۹ را مدنظر برای اکران قرار داده است، همچنین قرار است بازساختی از فیلم Instant Family در تاریخ ۱۵ فوریه سال ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم کمدی Instant Family، برایان (Byrne) و والبرگ (Wahlberg) تصمیم گرفتند که خانواده‌ای تشکیل بدهند و از پروشگاه سه بچه را به سرپرستی قبول کنند، ‌در این بین آن دو باید عشق به فرزند و وظایف پدر و مادری را یاد بگیرند، البته که این نکته قابل ذکر باید باشد آن فرزندان علاقه‌ای به سرپرست و والدین ندارند. آندرز (Anders)، جان موریس (John Morris)، مارک والبرگ (Mark Wahlberg) و استیو لوینسون (Steve Levinson) تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده خواهند داشت. نمایش‌نامه‌ی این فیلم توسط آندرز و موریس نوشته شده است. تاریخ عرضه این بازساخت هم‌ زمان با عرضه فیلم Gambit ساخته دو استودیو فاکس و مارول است.

فیلم Pet Sematary توسط کوین کولش (Kolsch)‌ و دنیس میدمیر (Dennis Widmyer) کارگردانی شده است و لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo di Bonaventura)، مارک واداریان (Mark Vahradian) و استیون اشنایدر (Steven Schneider) تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. درجه سنی R برای فیلمی که در سال ۱۹۸۹ استودیو پارامونت از روی یکی از رمان‌های King اقتباس کرده بود، درنظر گرفته شده بود. این فیلم توانسته بود ۵۷.۵ میلیون دلار به فروش برساند.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.