تولید فیلم سینمایی Avatar 2 در سال ۲۰۱۷ کلید خواهد خورد

23 August 2016 - 20:15

من شاید تنها کسی نباشم که برای انتشار فیلم Avatar 2 تا این حد هیجان زده شده باشد. اگر فیلم‌های آواتار بیشتر به این معنا باشند که جیمز کامرون قرار است فیلم‌های جنگی در مقیاس بزرگ که در آینده اتفاق می‌افتند را کارگردانی کند و شوخ‌طبعی‌های بیشتری به سبک brothers-in-arms را که باعث شد Aliens آن‌قدر موفق باشد را به کار ببرد ، بنابراین من یکی که خواستار فیلم‌های بیشتری از آواتار هستم. حتی اگر یک داستان‌روایی کمی ضعیفی هم داشته باشند ولی صحنه‌های اکشن به سبک کامرون وجود داشته باشد راضی هستم. برای اطلاعات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

به عنوان یکی از طرفداران اندک آواتار که وجود دارند ، بسیار خوشحال هستم که بالاخره تاریخ دقیقی برای شروع ساخت این فیلم اعلام می‌شود. در آخر هفته‌ای که گذشت استفان لنگ(Stephen Lang) درباره تولید و ساخت Avatar 2 در یک پنل گفتگو در Wizard World Comic Con که در شیکاگو برگذار شده‌بود صحبت کرد.با توجه به صحبت‌های این بازیگر ، در اوایل سال ۲۰۱۷ ، پروژه ساخت چند فیلم جدید آواتار کلید خواهد خورد.

وقتی سال جدید از راه برسد، ما شروع به تولید فیلم‌های بعدی آواتار می‌کنیم. فکر می‌کنم کل پروسه تولید فیلم‌ها تا نمایش آنان تا سال ۲۰۲۳ طول بکشد.

و این گفته‌ها با حرف‌های کامرون در CinemaCon که اوایل امسال برگزار شده بود، تطابق دارد. کامرون در آن‌جا گفته‌بود که فیلم‌های جدیدش در سال‌های ۲۰۱۸،۲۰۲۰،۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ منتشر می‌شوند. حداقل به نظر می‌رسد که آن‌ها داستان را از پیش نوشته‌اند. علاوه بر این، چند وقتی است که خبرهای زیادی را مبتنی بر فیلم‌های بعدی آواتار میشنویم. جیمز کامرون اولین بار قصدش این بود که دنباله آواتار را در سال ۲۰۱۳ بسازد اما هرسال که می‌گذشت شاهد تاخیرها و مشکلاتی بودیم. درحالی که همه موافقند که فیلم‌های بعدی آواتار یک روزی بالاخره ساخته می‌شوند ( چرا که فیلم اصلی پول زیادی را به جیب سازندگان فرستاد که فراموش کردنش شاید سخت باشد!) ، اما به نظر می‌رسد به زودی لَنگ و شرکت سازنده بر روی ساخت فیلم بعدی تمرکز خواهند کرد و پروژه را استارت می‌زنند.

به هرحال خوشحالم که می‌توانیم دوباره دنیای بزرگ و آشفته‌ای که جیمز کامرون ایجاد کرد را ببینیم  و بفهمیم که براساس چه منطقی او استفان لَنگ و سینگورنی ویور (Sigourney Weaver) را به فیلم بعدی برگردانده است. امیدواریم که کامرون میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) را نیز برگرداند تا مجددا از بازی جذاب این بازیگر زن لذت ببریم.

منبع: screencrush

Save

Save

Save

Save

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.