آیا کال دروگو را در فصل هفتم Game of Thrones می‌بینیم ؟

23 August 2016 - 12:43

هیچکس به اندازه جیسون موموا (Jason Momoa) طرفدار و شیفته Game of Thrones «بازی تاج و تخت» نیست، ولی کال دروگوی سابق،‌ روش‌های جدیدی را برای حمایت از هم‌بازی‌های سابق خود به کار گرفته‌است. در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید. تصاویر جدید موموا در اینستاگرام، او را در بین خانواده Game of Thrones در کشور ایرلند نشان می‌دهد. آیا این بدین معنی است که او از دنیای مردگان بازگشته‌است ؟

اگر بخواهیم کمی با تردید و بدبینی به این موضوع نگاه کنیم؛ قبول کردن این موضوع که صرفا عشق و علاقه او به سریال، او را به سر صحنه بازگردانده است کمی دور از واقعیت است، در واقع این موضوع می‌تواند بهانه‌ای هوشمندانه برای لو ندادن اتفاقی مهم در سریال باشد. با این وجود، موموا تصاویری از خود در ایرلند را با دست اندر کاران و تهیه‌کنندگان سریال منتشر کرده است، و حتی تصاویری با خالقان سریال، دیوید بنیوف (David Benioff) و دن ویس (Dan Weiss) با این کپشن «سلام بر دروگو» را به اشتراک گذاشته‌است.

۱۲۳۴

۱۲۳

البته این موضوع را می‌دانیم که شخصیت کال دروگو در فصل اول سریال به طور کامل از بین رفت، ولی او بازگشتی کوتاه به فصل دوم سریال داشت تا در بخشی از سکانسی که در آن دنریس رویای از گذشته، حال و آینده را می‌بیند، بازی کند. یکی از همین رویاهای ذکر شده، دنریس را به مقر پادشاهی پوشیده در برف برده‌بود، فضایی که شاید با فرا رسیدن زمستان چندان دور از واقعیت نباشد. پس آیا رویای دیگری از کال دروگو در راه است ؟

تمام این موضوعات در فصل هفتم این سریال پرطرفدار مشخص خواهدشد. اما این موضوع قابل تامل است که اصلا کال دروگو چه چیزی می‌تواند برای گفتن داشته‌باشد؟ آیا در انتظار عکس دیگری از این بازیگر با امیلیا کلارک (Emilia Clarke) بازیگر نقش دنریس باشیم ؟

منبع screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.