ازرا میلر: فیلم‌برداری Flashpoint به زودی آغاز می‌شود

12 December 2017 - 22:04

طبق گفته‌ی ازرا میلر (Ezra Miller) که نقش Scarlet Speedster را روی پرده بازی می‌کند، فیلم Flashpoint به زودی وارد مرحله‌ی فیلم‌برداری می‌شود. بعد از معرفی موفق این بازیگر در فیلم Justice League (لیگ عدالت) که باعث شد بیشتر طرفداران مصرانه تقاضای فیلم سولو کنند، بنظر می‌رسد برادران وارنر به دنبال ساخت فیلم مستقلی از میلر است. با سینماگیمفا در ادامه همراه باشید.

با اینکه مطمئن نیستیم کمپانی برادران وارنر چه برنامه‌ای برای فیلم Flashpoint دارد، خوانندگان کامیک می‌دانند این داستان چقدر برای بری آلن و کل فرنچایز اهمیت دارد. در این فیلم بری سعی دارد سفری به گذشته داشته باشد و مادرش را از به قتل رسیدن نجات دهد. او نمی‌داند چقدر این کارهایش روی افسانه‌های دی سی اثر می‌گذارد. این شامل جنگ میان آکوامن و زن شگفت‌انگیز و همچنین مبارزه‌ی بتمنِ خشن‌تر و توماس واین می‌شود. اگر شایعات مبنی بر حضور افلک در نقش بتمن واقعیت داشته باشند، این فیلم موقعیت مناسبی برای اوست خصوصا حالا که جفری دین مورگان (Jeffrey Dean Morgan) که نقش واین را در Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) بازی کرده، قرار است نقش واین را یکبار دیگر بازی کند.

خبر جدید با توئیت دنیل الیسن (Daniel Eliesen) منتشر شد که اعلام کرد می‌خواهد از میلر در ACE Comic-Con در پایان هفته درباره وضعیت Flashpoint بپرسد. پاسخ این بازیگر خیلی جالب است و نشان می‌دهد که همه چیز در فیلم مستقل او رو به راه است. می‌توانید این توئیت را در قسمت زیر مشاهده کنید:


در حالی‌که خوشحال بودیم فلش بعد از حضور چشمگیر در لیگ عدالت، فیلم مستقلی خواهد داشت، جالب است که بدانید خبر رسمی درباره تولید Flashpoint منتشر نشده است. تاکنون همه چیز در سکوت خبری پیش رفته و خبر جدیدی منتشر نشده است. این احتمال وجود دارد که میلر درباره پیش تولید فیلم صحبت کرده باشد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.