هیو جکمن به ادغام دیزنی-فاکس و پیوستن انتقام‌جویان به وولوارین واکنش نشان داد

13 December 2017 - 22:00

هیو جکمن (Hugh Jackman) به تازگی شنیده کمپانی فاکس قرن ۲۰ عملکرد موفقی نداشته و با توجه به نظرات اخیرش برگشت وولوارین برای او اهمیتی ندارد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در طول مصاحبه مطبوعاتی فیلم The Greatest Showman که جکمن نقش پی. تی. بارنوم را بازی می‌کند، این بازیگر تازه بازنشسته شده‌ی X-Men نظرش را درباره خرید امتیاز فاکس توسط دیزنی بیان داشته که تمامی شخصیت‌های جهش‌یافته و Fantastic Four را زیر چتر یک استودیو بصورت فیلم‌های Avengers قرار می‌دهد.

او به خبرنگار Collider گفت:


جالبه که ۱۷ سال داشتم فکر می‌کردم این اتفاق خیلی خوبه و من دوست دارم مرد آهنی و هالک و وولوارین را کنار هم ببینم. و هربار که فیلم انتقام‌جویان رو می‌بینم، وولوارین را وسط این‌ها می‌بینم که همه رو می‌زنه. اما بعدش به خودم گفتم نه این اتفاق نمی‌افته و جالبه وقتی اولین بار این تیتر رو دیدم و احتمال وقوع اون وجود داشت و چه کسی میدونه چی قراره پیش بیاد. فقط به خودم گفتم امید داشته باش. اما بنظرم متاسفانه کشتی عمر من به ساحل رسیده و خوش به حال بقیه که وولوارین رو می‌توانند اونجا ببینند.

جکمن فیلم لوگان را آخرین فیلمش با چنگال‌های آهنی‌اش می‌داند و قبلا گفته بود اگر انتقام‌جویان و مردان ایکس بخواهند کراس‌اور داشته باشند، او نظرش را عوض خواهد کرد. خبری از Ain’t It Cool جدیدا منتشر شده مبنی بر اینکه دیزنی و فاکس قرارداد امضا کرده‌اند و جکمن می‌تواند دوباره در نقش وولوارین ظاهر شود.

هیچوقت همچین احساسی نداشتم. شاید باید نگران باشم اما تازه کارم سر پروژه‌ی The Front Runner ساخته‌ی جیسون ریتمن (Jason Reitman) که کمدی سیاسی است، تمون شده و حس می‌کنم وقتم آزاده و نمی‌دونم چی قراره پیش بیاد. نمی‌دونم قراره بعدش چی پیش بیاد.

جکمن در ۲۰ دسامبر در فیلم The Greatest Showman دیده می‌شود.

منبع: Collider

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.