فیلم‌برداری Avengers 4 ممکن است در ماه ژانویه به پایان برسد

14 December 2017 - 08:48

سباستین استان (Sebastian Stan) ستاره‌ی فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) خاطر نشان کرد که فیلم‌ برداری این فیلم ابر قهرمانانه نهایتا در ماه ژانویه به پایان می‌رسد. اگر به عقب برگردیم، فیلم‌ برداری Avengers: Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) و Avengers 4 برای بازیگرانی مثل استان و دیگر بازیگران چیزی شبیه به دو ماراتن شده است. کوین فیج (Kevin Feige) رئیس استودیو مارول Avengers 4 را پایانی بر دنیای سینماتیک مارول نامید. فاز چهارم دنیای سینماتیک مارول پس از «انتقام جویان ۴» آغاز شده و شامل بیست فیلم می‌گردد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هنگامی که در سال ۲۰۱۲ اولین گروه انتقام جویان گردهم آمد، یک نقطه‌ی عطف در تاریخ سینما ایجاد شد. برای اولین بار این فیلم ثابت کرد می‌توان ابرقهرمانان را دور هم جمع کرد و درامدی نزدیک به ۱٫۵ میلیارد دلار در سراسر جهان کسب کرد. این فیلم همچنین عصری جدید را آغاز کرد. به دنبال آن، Star Wars (جنگ ستارگان) نیز می‌خواست با الگو برداری از مارول،‌ با فیلم Rouge One،‌ چنین دنیایی بسازد.

برخی تصور کردند که فیلم‌ برداری بر روی «انتقام جویان ۴» ممکن است خیلی طول بکشد، اما سباستین استان اکنون می‌گوید که فیلم‌ برداری ممکن است به زودی به پایان برسد. این بازیگر در مذاکره با Collider اشاره کرد که «انتقام جویان ۴» ممکن است در اواسط ماه ژانویه فیلم‌ برداری‌اش به اتمام برسد. او اذعان کرد:

من فکر می‌کنم شاید ۱۳ ام ژانویه کار تمام شود. شایدم نه. ممکن است ادامه پیدا کند. این فیلمی است که واقعا فیلم‌ برداری‌اش طول می‌کشد. در واقع به اندازه‌ی دو فیلم به حساب می‌آید و از لحاظ تکنیکی متفاوت است.

اولین تریلر از فیلم «انتقام جویان:‌ نبرد ابدیت» چندی پیش منتشر شد و هیجان خاصی در بین مخاطبان مارول که به دنبال سرنخ هایی از فیلم بودند، ایجاد کرد. در این فیلم، تایتان دیوانه تانوس (Thanos) با بازی جاش برولین (Josh Brolin) دارای دست‌کشی با سنگ‌های بینهایت است که قصد دارد با هدف خراب‌کاری از آن استفاده کند. تنها، اتحاد ابرقهرمانان زمین و کهکشان می‌تواند مانع او شود و زمین را نجات دهد. انتقام جویان باید بار دیگر به هم ملحق شوند و این بار آن‌ها از کمک نگهبانان کهکشان نیز بهره‌مند می‌شوند.

سوال برانگیزترین جمله برای همه این است که فرانچایز «انتقام جویان» با چهارمین فیلم خود، قصد دارد به کجا برود. در یک مصاحبه، دستیار کارگردان جو روسو (Joe Russo) گفته است که تعدادی از شخصیت‌های اصلی در فیلم از بین خواهند رفت. بنابراین ستارگان بزرگی از دنیای سینماتیک مارول پس از «انتقام جویان ۴»  خارج می‌شوند و هر کردام از شخصیت‌ها می‌توانند نامزد رسیدن به یک پایان تراژدیک باشند. اگر شرکت دیزنی، فاکس را نیز بخرد، احتمال دارد  X-Men نیز به Avengers 4 بپیوندند و به طبع، زمان فیلم‌برداری طولانی تر می‌شود.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.