فیلمبرداری فیلم «معکوس» به کارگردانی پولاد کیمیایی آغاز شد

13 December 2017 - 19:30

در دو سال گذشته پولاد کیمیایی بارها برای ساخت اولین فیلم سینمایی خود ابراز تمایل کرد و حتی در سال ۹۴ فیلم «معکوس» را کلید زد اما فیلمبرداری آن متوقف شد. این بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از آغاز دوباره فیلمبرداری فیلم «معکوس» با عوامل جدید خبر داده است. بابک حمیدیان، اکبر زنجانپور و علیرضا کمالی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «معکوس» به کارگرد‏انی پولاد کیمیایی با انتخاب کامل عوامل و گروه بازیگران از روز دوشنبه در تهران مقابل دوربین رفته است. بابک حمیدیان و علیرضا کمالی دو بازیگر جدیدی هستند که در روزهای پایانی پیش تولید به این پروژه پیوستند. حمیدیان جایگزین امین حیایی شده که به دلیل شکستگی پا در نهایت از حضور در این فیلم انصراف داد.

اکبر زنجانپور بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما دیگر بازیگر اصلی «معکوس» است که هفته گذشته حضورش در این فیلم قطعی شد. تورج منصوری مدیریت فیلمبرداری اولین ساخته سینمایی پولاد کیمیایی را برعهده دارد.

براساس برنامه ریزی های انجام گرفته، فیلمبرداری این فیلم تا اوایل بهمن ماه به طول می انجامد. با توجه به فرصت باقی مانده تا جشنواره فیلم فجر، «معکوس» قطعاً برای حضور در این رویداد سینمایی آماده نخواهد شد.

اولین تجربه کارگرد‏انی پولاد کیمیایی مضمونی اجتماعی د‏ارد. فیلمبرداری این فیلم نیز به‌طور کامل در تهران انجام می‌شود. مسعود کیمیایی تهیه‌کنند‏گی فیلم سینمایی «معکوس» را برعهد‏ه گرفته است.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.