«آینه بغل» جای «خالتور» را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته گرفت

13 December 2017 - 22:00

با اعلام جدول فروش هفتگی سایت سینما تیکت، «آینه بغل» منوچهر هادی عنوان پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران در یک هفته گذشته را به خود اختصاص داد. در یک ماه گذشته کمدی «خالتور» نسبت به سایر فیلم‌های سینمایی درآمد بسیار بیشتری را کسب کرده بود. اما «آینه بغل» که از چهارشنبه هفته گذشته اکران شده، توانست در هفت روز گذشته نزدیک به دو میلیارد فروش کند و به صدرنشینی «خالتور» در جدول فروش هفتگی خاتمه دهد.

فیلم سینمایی «آینه بغل» ساخته منوچهر هادی با بازی محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر و نازنین بیاتی در سه روز اول اکران خود توانست یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروش کند و به پرفروش ترین فیلم سینمای ایران در آخر هفته گذشته تبدیل شود. بر اساس جدول فروش هفتگی سینماتیکت، «آینه بغل» توانست در فروش هفتگی هم با اختلاف بسیار زیاد صدرنشین شود و در هفت روز گذشته یک میلیارد و ۸۳۳ میلیون تومان فروش کند.

دومین فیلم پرفروش سینمای ایران در هفته گذشته «خالتور» آرش معیریان بود. این فیلم با این‌که نسبت به هفته‌های گذشته افت فروش چشمگیری نداشته اما در جدول فروش هفتگی پایین تر از «آینه بغل» قرار گرفت. این فیلم در هفته گذشته ۹۲۹ میلیون تومان فروش کرده است.

سومین فیلم پر فروش هفته گذشته «ثبت با سند برابر است» بهمن گودرزی است. این فیلم در هفت روز گذشته ۵۷۵ میلیون تومان فروش کرد تا باز هم به عنوان یکی از فیلم‌های پرفروش سینمای ایران در جدول فروش هفتگی مطرح شود.

در ادامه فیلم‌های «قاتل اهلی» با ۴۱۴ میلیون تومان، «آذر» با ۱۹۶ میلیون تومان و «شکلاتی» با ۱۲۱ میلیون تومان فروش و «صفر تا سکو» با ۹۴ میلیون تومان رتبه‌های چهار تا هفتم آمار فروش این هفته را به خود اختصاص دادند.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.