همکاری مجدد با احمد پورمخبر| کار جدید رضا عطاران فیلم است یا سریال؟

13 December 2017 - 22:30

اواسط دهه هشتاد بود که رضا عطاران چهره جدیدی را به عنوان بازیگر به تلویزیون و سینمای ایران معرفی کرد. احمد پور مخبر در سریال «متهم گریخت» برای اولین بار در نقش «مش قربون» جلوی دوربین رفت و آخرین همکاری‌اش با عطاران سریال «بزنگاه» بود. او اعلام کرده که عطاران به او برای بازی در یک اثر پیشنهادی داده است. باید منتظر ماند و دید رضا عطاران قرار است فیلم جدیدی را جلوی دوربین ببرد یا برای شبکه نمایش خانگی سریال خواهد ساخت. عطاران پیش از این بارها اعلام کرده بود که دیگر نمی‌خواهد با تلویزیون همکاری کند.

احمد پورمخبر، بازیگر سینما و تلویزیون، درباره فعالیت‌های هنری خود به برنا گفت:

«مدتی از فضای تصویر فاصله گرفته بودم اما در حال حاضر چندین پیشنهاد دارم که یکی از این پیشنهادات توسط رضا عطاران مطرح شده و تا چند روز آینده خبر قطعی آن مشخص خواهد شد.»

پور مخبر در حالی از پیشنهاد رضا عطاران خبر داده که پیش از این خبری در مورد فعالیت جدید رضا عطاران اعلام نشده بود و همچنان مشخص نیست که پروژه بعدی این کارگردان یک فیلم سینمایی خواهد بود یا یک مجموعه تلویزیونی.

پور مخبر در پایان و درباره کمرنگ شدن حضورش در تلویزیون و ارتباط آن با همکاری نکردن عطاران با صداوسیما گفت:

«قطعا تمایل دارم علاوه بر رضا عطاران با افراد دیگری از جمله جواد رضویان کار کنم. اما بیشتر کارهایی که قبول می‌کنم طنز است به همین دلیل نمی‌توانم با کارگردانان دیگری کار کنم و گرنه هیچ مشکلی با کسی ندارم.»

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.