دومینیک پرسل: فصل ۶ سریال فرار از زندان ساخته می‌شود

14 December 2017 - 21:00

دومینیک پرسل (Dominic Purcell) اعلام کرد که قرار است فصل ۶ سریال Prison Break (فرار از زندان) ساخته شود. این درام مشهور اولین بار در سال ۲۰۰۵ روی آنتن تلوزیون رفت و قبل از اینکه امسال بهار پخش آن تمدید شود، چهار فصل از آن ساخته شد. فصل پنج این سریال بسیار کوتاه بود و برخلاف برگشت شخصیت‌های اصلی مانند لینکلن باروز (دومینیک پرسل) و مایکل اسکافیلد (ونت‌ورث میلر) برای فرار مجدد از زندان، این تلاش نافرجام ماند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

برخلاف این، بنظر می‌رسد فصل ششمی نیز در کار است. این خبر بعد از سریع تمام شدن فصل ۵ با نمرات نه چندان خوب، غیرمنتظره‌ بود. اگرچه پرسل و میلر از شهرت واقعی‌شان در حال حاضر لذت می‌برند، خصوصا اینکه در Arrowverse بازی می‌کنند و این ممکن است برای ساخت فصل ششم این سریال کافی باشد.

خبر احتمال ساخت فصل ۶ از طریق صفحه اینستاگرام پرسل علنی شده است. او عکسی از عنوان فرار از زندان با این متن منتشر کرده که “قرار است فصل ۶ فرار از زندان ساخت شود.” اگرچه این ستاره چیزی از قسمت‌های جدید نگفته، بنظر می‌رسد این تایید رسمی خبر ساخت فصل دیگری از این سریال است.

جالب است که بدانید چطور فاکس بعد از تمدید این سریال و به پایان رساندن آن، فصل جدید را پخش خواهد کرد. در قسمت آخر فصل ۵، Behind The Eyes، جیکوب (مارک فورستین) را دیدیم که بخاطر جنایاتی که مرتکب شده بود محاکمه شد و مایکل آزاد شد و با سارا (سارا واین کالیز) و پسرش همراه با لینکلن در کنارش زندگی کرد. سخت است بخواهیم از اینجای داستان به بعد را پیش‌بینی کنیم و مایکل دلیلی برای بیرون آوردن کسی از زندان ندارد و این کل داستان فرار از زندان است.

البته، ونت‌ورث میلر قبلا درباره‌ی فصل ۶ صحبت‌هایی کرده بود؛ اول فیلم‌نامه می‌بینیم که تگ موفق می‌شود مایکل و لینکلن را پیدا کند و مجبورشان می‌کند کل چهار فصل اول را برایش بازی کنند. حتی برای سریالی که از بورس کنار رفته این خیلی دور از ذهن است و میلر گفته دست‌های پشت پرده این فیلم‌نامه را رد کرده‌اند.

خبر جدیدی از نحوه نگارش داستان این سریال در دست نیست. شاید هنوز دستور ساخت آن صادر نشده باشد چون پست پرسل نشان از این دارد که این سریال قرار است ساخته شود. سایت خبری سینماگیمفا در صورت انتشار هرگونه خبر جدیدی پیرامون فصل جدید این سریال، آن را با شما خوانندگان عزیز به اشتراک می‌گذارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.