کوین هارت در فیلم On the Run بازی خواهد کرد

14 December 2017 - 23:00

بر اساس گزارش وب‌سایت «هالیوود ریپورتر»، کوین هارت (Kevin Hart) ستاره فیلم اکشن و کمدی On the Run «در حال فرار» استودیوی «یونویرسال پیکچرز» خواهد بود که به تازگی معرفی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

عایشه کر (Aeysha Carr)، نویسنده آثاری نظیر Brooklyn Nine-Nine و Carmichael Show، فیلمنامه این فیلم را به رشته تحریر در خواهد آورد که داستان هیتمنی با بازی هارت را روایت می‌کند که پس از بستن قراردادی مبنی بر کشتن فرد خاصی، متوجه می‌شود که هدف اصلی آن کسی نیست که او انتظارش را دارد. کریستن لاو (Kristen Lowe) از سوی «یونیورسال پیکچرز» برای نظارت بر روی روند ساخت این پروژه در نظر گرفته شده است.

ویل پکر (Will Packer)، تهیه‌کننده فیلم Girls Trip «سفر دختران» وظیفه تهیه و تولید این فیلم را از طریق استودیویی خودش یعنی Will Packer Productions و با مشارکت استودیوی شخصی هارت که با نام Hartbeat شناخته می‌شود، بر عهده خواهد داشت. «در حال فرار» جدیدترین فیلمی است که این تهیه‌کننده و بازیگر در ساخت آن با یکدیگر همکاری می‌کنند. پکر و هارت تاکنون در پروژه‌هایی نظیر سری سینمائی Ride Along «سواری با هم» و کمدی در دست انتشار Night School «مدرسه شبانه»، محصول استودیوی «یونیورسال»، با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

هارت تا مدتی دیگر با نسخه احیا شده فیلم Jumanji «جومانجی» که توسط شرکت «سونی پیکچرز» از روز کریسمس سال آینده میلادی به اکران در خواهد آمد، به روی پرده‌های سینماها می‌آید.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.