حضور هاوکی در Avengers 4 تایید شد

14 December 2017 - 22:49

امروز تایید شده است که جرمی رانر (Jeremy Renner) به نقش خودش یعنی کلینت بارتون (Clint Barton) یا همان هاوکی (Hawkeye) در فیلم چهارم Avengers (انتقام جویان) از آنتونی (Anthony) و جو روسو (Joe Russo) بازمی‌گردد. رنر کار خود را بعنوان تیرانداز مشهور کامیک‌های مارول از سال ۲۰۱۱ و در فیلم Thor (ثور) از کنث براناق (Kenneth Branagh) شروع کرد و در فیلم سال ۲۰۱۲ «انتقام جویان» از جاس ویدن (Joss Whedon) نیز حضور داشت و همچنین در Avengers: Age of Ultron (انتقام جویان: عصر اولتران) در سال ۲۰۱۵ نیز درخشید. اگرچه حضور او در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) از برادران روسو و در سال ۲۰۱۶ همه چیز را تغییر داد و او فراری شد. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

رنر در سال ۲۰۱۸ و در فیلم Avengers: The Infinity War (انتقام جویان: نبرد ابدیت) از برادران روسو پنجمین شانس حضورش در دنیای سینماتیک مارول را پیدا می‌کند و در این فیلم بازی خواهد کرد. این فیلم، همانطور که می‌دانید، وعده داده شده است که تمام ابر قهرمانان زمین و همچنین نگهبانان کهکشان را دور هم جمع کرده و علیه تانوس (Thanos) دیوانه، با هنرمندی جاش برولین (Josh Brolin)، که قصد نابودی زمین را دارد، متحد کند. تانوس می‌خواهد همه‌ی شش سنگ ابدیت را از سرتاسر کهکشان به دست بیاورد تا موجودی منحصر به فرد و تمام عیار باشد. به همین دلیل است که هاوکی به انتقام جویان می‌پیوندد که در مقابل تانوس مقاومت کنند.

با توجه به این موضوع که می‌دانیم تانوس حداقل یکی از انتقام جویان را خواهد کشت، بسیاری از مردم تصور می‌کردند که این شخصیت، می‌تواند هاوکی باشد. اما اکنون می‌دانیم جرمی رانر پنجمین (و شاید آخرین) نقش خود را در Avengers 4 بازی خواهد کرد. رنر امروز در اینستاگرامش عکسی منتشر کرد که لباس هاوکی را پوشیده بود و درگیر فیلم‌ برداری فیلم «انتقام جویان ۴» بود.

استودیو مارول اخیرا تریلری از Avengers: Infinity War منتشر کرد، اما این بازیگر در آن حضور نداشت. اما حضور نداشتن او در تریلر، به معنی نبودنش در فیلم نیست. حضور رنر در دنباله‌ی فرانچایز «انتقام جویان» در اوایل امسال و پس از آن در Avengers 4 تایید شده است. اگرچه گذشته‌ی هاوکی هنوز هم بصورت یک راز باقی مانده است، اما مخاطبان به زودی این ابر قهرمان را می‌بینند و متوجه می‌شوند که آیا او نقش Ronin را در Avengers 4 بازی خواهد کرد یا خیر. اگر نه، امیدواریم در آینده‌ی دنیای سینماتیک مارول و در فاز ۴، او را ببینیم.

فیلم بدون عنوان برادران روسو یعنی Avengers 4، قرار است تا در ژانویه‌ی سال ۲۰۱۸ و کمی قبل از اکران Infinity War، فیلم برداری‌اش به پایان برسد. اما اکنون مخاطبان قبل از فکر کردن به ایفای نقش هاوکی در Avengers 4، باید منتظر حضور او در Avengers: Infinity War و در ماه می ۲۰۱۸ باشند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.