رجینا هال به دنباله فیلم Shaft خواهد پیوست

15 December 2017 - 10:00

بر اساس گزارش وب‌سایت «هالیوود ریپورتر»، رجینا هال (Regina Hall) در حال مذاکره با سازندگان دنباله Shaft «شفت» برای پیوستن به این فیلم است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

تیم استوری (Tim Story) وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد که ادامه داستان‌های کارآگاهی خصوصی را دنبال خواهد کرد که در برای نخستین بار در سال ۱۹۷۱ میلادی در فیلمی اکشن که برای جلب نظر سیاه‌پوستان ساخته شد، حضور یافت. ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson) که در فیلم «شفت» به کارگردانی جان سینگلتون (John Singleton) برای نخستین بار این نقش را بازی کرد، برای تکرار نقش خود بازمی‌گردد و جسی تی. اشر (Jessie T. Usher) نیز نقش پسر او را ایفا می‌کند. هال برای بازی در نقش زن سابق شفت و مادر اشر در فیلم در نظر گرفته شده است. الکساندرا شیپ (Alexandra Shipp) و ریچارد راندتری (Richard Roundtree) هم جزو بازیگرانی خواهند بود که در این دنباله حضور دارند. راندتری در فیلم اصلی «شفت» هم حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است.

کنیا بریس (Kenya Barris) و الکس بارنو (Alex Barnow) فیلمنامه این فیلم را به رشته تحریر در آورده‌اند. بریس با مشارکت جان دیویس (John Davis) این فیلم را تهیه و تولید خواهند کرد. این در حالی است که مارک فیشر (Marc Fischer) و ایرا ناپولیلو (Ira Napoliello) به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه نقش دارند. دنباله «شفت» برای اکران در تاریخ جمعه ۲۴ خرداد ماه (۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

هال اخیراً بازی در فیلم کمدی Girls Trip «سفر دختران» محصول استودیوی «یونیورسال» را به پایان رسانده و در سریال Insecure شبکه HBO و Black-ish شبکه ABC نیز حضور داشته است. از جمله فیلم‌هایی که هال در آن‌ها بازی خواهد کرد می‌توان به اقتباس سینمائی The Hate U Give «نفرتی که تو می‌دهی»، محصول استودیوی «فاکس قرن بیستم» و فیلم مستقل و کمدی اندرو بوجالسکی (Andrew Bujalski) تحت عنوان Support the Girls «از دختران حمایت کن» اشاره کرد.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.