قرارداد دیزنی و فاکس شامل Fantastic Four نیز می‌شود

15 December 2017 - 13:45

اکنون که قرارداد دیزنی و فاکس در نهایت رسمی شده است، ما در حال حاضر برخی از جزئیات که ممکن است از این خرید مستثنی باشد را در اختیار داریم. از جمله تایید شدن این‌که امتیاز Fantastic Four «چهار شگفت انگیز» به استودیو مارول بازگردانده می‌شود. صرف نظر از جنبه‌های تجاری این قرارداد، هواداران از این موضوع هیجان زده خواهند شد و به خصوص اینکه دیزنی و فاکس در حال مذاکره برای فروش احتمالی برخی از بخش‌های کلیدی ۲۱st Century Fox (فاکس قرن بیست و یکم) به ویژه بخش تلویزیون و فیلم هستند، احتمال این می‌رود که تقریبا تمام شخصیت‌های مارول را زیر سقف یک شرکت ببینیم. همه چیز خوب بود و همه امیدوار بودند تا اینکه یک معاهده‌ی کوچک اما قابل توجه به روی میز آمد که Fantastic Four را درگیر معامله می‌کند. برای ٖآگاهی از جزئیات خبر، در ادامه‌ی مطلب با سینما گیمفا همراه باشید.

خوش بختانه، این مشکل در قراردادی به ارزش ۵۲ میلیارد دلار، به نظر می‌رسید که غیر قابل اغماض است. به لطف فروش امتیاز X-Men «مردان ایکس»، Deadpool «استخر مرگ» و شخصیت‌های مکمل آن‌ها مثل رید ریچاردز (Reed Richards)، سو استورم (Sue Storm)، جانی استورم (Johnny Storm) و دیگران، احتمال می‌رود آن‌ها را در فرانچایز‌های Avengers «انتقام جویان» و Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» ببینیم.

در میان این معامله‌ی بزرگ در صنعت سرگرمی، دیزنی شانس بزرگ خود برای عرضه‌ی فیلم‌های موفق ابرقهرمانانه‌اش را از دست نداد. در اخباری که منتشر شد، آن‌ها اشاره کردند که اکنون استودیو مارول و به دنبال آن، دنیای سینماتیک مارول، می‌تواند اختیار کاملی بر روی شخصیت‌هایی که تا کنون در کنترل فاکس بودند، داشته باشد. همچنین به طور خلاصه به تعهد شرکت فاکس برای واگذاری فرانچایز Avatar «آواتار» از جیمز کامرون (James Cameron) و شبکه‌ی National Geographic اشاره شد. در زیر به متن این اخبار می‌پردازیم:

این توافق همچنین به دیزنی شانس گردآوری «ایکس من»،‌ «چهار شگفت انگیز» و دد پول»  با خانواده‌ی مارول را زیر یک سقف برای ساختن دنیایی بزرگتر، پیچیده‌تر و با شخصیت‌‌ها و داستان‌هایی که هوادارن عاشق ٖآن می‌شوند را می‌دهد. اضافه شدن آواتار به خانواده‌ی بزرگ مارول، نوید فرصت‌های جدید ساخت فیلم را به فیلم‌سازان می‌دهد و می‌توانند تجربه‌ی خلق یک فانتزی با داستانی فوق‌العاده را داشته باشند. همچنین  با برنامه‌های شگفت‌انگیز National Geographic که ماموریت آن حفاظت و کشف سیاره‌ی زمین و الهام بخشیدن به نسل‌های آینده است، دیزنی اکنون می‌تواند راه‌های بیشتری را ارائه کند و همه چیز را برای کودکان و خانواده‌ها در آن فراهم کند.

ما می‌توانیم از فیج (Feige) و همکارانش در دنیای سینماتیک مارول انتظار داشته باشیم که مشغول برنامه ریزی برای معرفی اولین خانواده‌ی مارول به دنیای سینماتیک مارول بعد از این قراداد باشند. بر خلاف «ایکس من» که امتیاز خود را در فاکس بدست آوردند، «چهار شگفت‌انگیز» طی دو تلاش (یکی در سال ۲۰۰۵ و دیگری در ۲۰۱۵) به طور موفقیت آمیز بر روی پرده‌ی سینما اکران شد. با توجه به نظرات منفی در مورد این دو فیلم، اکنون مارول می‌تواند آن‌ها را با شخصیت‌های موجود ترکیب کرده و پایه گذار عصری نو باشد.

ماه گذشته، فیج خاطر نشان کرد که پس از Avengers 4، بیست فیلم دیگر در دستور کار آن‌ها قرار گرفته است. در حالی که رئیس استودیو مارول قطعا اطلاعات بیشتری در مورد قرارداد دیزنی و فاکس دارد، می‌توان این سوال را پرسید که آیا او قصد دارد در فاز چهارم، شخصیت‌های جدیدی که تا کنون تحت انحصار فاکس بودند را در فیلم‌هایش وارد کند یا خیر. سینما گیمفا به محض انتشار اخبار جدید، شما را در جریان خواهد گذاشت.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.