فیلمنامه فصل ۸ سریال Game of Thrones اشک بازیگرانش را درآورد

15 December 2017 - 18:00

سوفی ترنر (Sophie Turner) اعلام کرد چگونه هنگام خواندن فیلم‌نامه‌ی فصل ۸ سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) همه اشک ریختند. سریال بازی تاج و تخت یکی از معدود سریال‌هایی است که توانسته هر فصل تعداد مخاطبین خود را افزایش دهد. تقریبا هر فصل از سریال امسال رکورد مخاطبین فصل‌های گذشته خود را به همراه تحسینی که از آن شد، شکست. این سریال یکی از نامزدهای گلدن گلوب همراه با SAG، AFI و دیگر سازمان‌های خاص است. در ادامه با سینما‌گیمفا همراه باشید.

می‌دانیم چه موقع بازی تاج و تخت بازمی‌گردد و فصل ۸ شخصیت‌ها را وارد محیط‌های ناشناخته و نامعلومی می‌کند. اگرچه بسیاری از طرح داستان‌ها و شخصیت‌ها به هم فشار آورده‌اند و بخش پایانی قسمت‌ها سعی بر جدا کردن آنها از هم داشته و آن‌ها را در یک حلقه قرار داده است. با وجود تمامی مشکلات و هم‌پیمان شدن همگی برای دفاع از یک سرزمین، بنظر می‌رسد که شرایط سختی در فصل ۸ در راه است. هرچند این فصل احساسی خواهد بود و داستان به نتیجه‌گیری خود نزدیک شده و بازیگران از نقش‌هایی که همیشه بازی می‌کردند فاصله می‌گیرند.

سایت خبری EW با سوفی ترنر مصاحبه‌ای درباره فیلم جدیدش X-Men: Dark Phoenix انجام داده و درباره فصل آخر سریال بازی تاج و تخت نیز پرسیده است. وقتی از ترنر درباره واکنش بازیگران و عوامل کار به اتفاقاتی که در پایان برایشان می‌افتد پرسیده شد، او از اجتماع تلخ و شیرینی صحبت کرد.

ما یه بار با هم کل فیلمنامه رو خواندیم و دست آخر هممون ایستادیم و دست زدیم و اشک ریختیم‌. همه اونجا بودند، هر کسی که تصورش رو بکنید حضور داشت. خیلی هیجان‌انگیز بود. پرده‌ها را کشیدیم و خودمون را از بقیه دنیا جدا کردیم و شش ساعت توی این اتاق فقط فیلمنامه رو خواندیم و گریه کردیم و خندیدیم. اولش یه خورده احساساتی شدیم و بعدش فکر کردیم که فقط هشت ماه فرصت داریم و یه راه طولانی پیش روی ماست.

با اینکه خواندن فیلمنامه معمولا هربار فقط شامل یک قسمت می‌شود، خواندن کل فصل ۸ مثل یک ماراتن می‌باشد. و با توجه به گفته‌های ترنر، بنظر می‌رسد شخصیت‌هایی که در شش قسمت آخر اصلا حضور نداشتند هم آنجا بودند. اینکه تمام بازیگران این سریال از فصل اول تا آخر حضور داشتند، این یعنی لحظات احساسی و هیجانی خاصی در این خواندن دور هم تجربه شده است.

البته داستان دنیای خلق شده توسط جورج آر. آر. مارتین هنوز به پایان نرسیده است. این نویسنده هنوز دو کتاب ناتمام دیگر دارد، درحالیکه HBO در حال کار روی چند اسپین‌آف احتمالی است. اگرچه بعضی از شخصیت‌های بازی تاج و تخت برخواهند گشت، تا اتمام سریال نمی‌دانیم کدام اسپین‌آف ساخته می‌شود. از آنجایی که فصل ۸ این سریال در سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود باید همچنان منتظر بمانیم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.