انیمه‌ جدیدی از فوتبالیست‌‌ها ساخته خواهد شد

16 December 2017 - 20:00

طی برگزاری کنفرانسی در روز چهارشنبه قرار شد که یک انیمه‌ی تلویزیونی جدید از مانگای (کمیک‌‌‌های ژاپنی و داستان‌های مصورشان را مانگا می‌گویند.) کاپیتان سوباسا یا به عبارتی همان فوتبالیست‌ها در آپریل ۲۰۱۸ آغاز به پخش شود. این انیمه‌ی جدیدی که از فوتبالیست‌ها ساخته می‌شود داستان را از اول مانگا آغاز می‌کند و به عبارتی بازساختی بر مجموعه‌ی خاطره‌ انگیز و دوست‌ داشتنی فوتبالیست‌‌ها است که قرار است از شبکه‌ی TV Tokyo پخش شود. شما می‌‌توانید تریلری که از این مجموعه ساخته شده است را در انتهای متن مشاهده کنید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

دست‌اندر کاران این انیمه عبارت‌اند از:

یوکو سانپی (Yuko Sanpei) در نقش سوباسا ازارا، نابغه‌ی فوتبال

کنیچی سوزومورا (Kenichi Suzumura) در نقش دروازبان هوشمند، واکی بایاشی

موتسومی تامورا (Mutsumi Tamura) در نقش ایشی زاکی، مدافع تیم

آیاکا فوکوهارا (Ayaka Fukuhara) در نقش تارو که مکملی همیشگی برای سوباسا است

تاکویا ساتو (Takuya satou) در نقش کاکرو که رقیبی قدر برای سوباسا است

توشییوکی کاتو (Toshiyuki Kato) کارگردانی این انیمه را زیر نظر استودیو David Production عهده‌دار است، آتسوهیرو تومیوکا (Atsuhiro Tomioka) نیز فیلم‌نامه نویسی این مجموعه را برعهده خواهد داشت و هاجیمه واتانابه (Hajime Watanabe ) کارگردانی و مدیریت طراحی انیمی‌‌های این مجموعه را زیرنظر دارد. هایاتو ماتسوو (Hayato Matsuo) آهنگساز انیمه و یوشیکازو ایوانامی (Yoshikazu Iwanami) کارگردانی بخش صوتی را برعهده خواهند داشت.

داستان اصلی این مانگا، ماجرای پسری ۱۱ ساله به نام سوباسا ازارا (Tsubasa Ōzora) را روایت می‌کند که عاشق فوتبال است و توسط مربیش روبرتو کشف استعداد می‌شود و برای تمرین و رفتن به جام‌جهانی راهی برزیل می‌شود.

مانگای اصلی فوتبالیست‌‌ها که ۳۷ فصل دارد به صورت هفتگی در مجله‌ی پسرانه‌ی Shueisha دربین سال‌‌های ۱۹۸۱ تا ۱۹۸۸ ساخته شده است. سه انیمه‌‌ی سریالی و چهار انیمه‌ی سینمایی که از این مجموعه ساخته شده بودند همگی الهامی از این مانگا بوده‌اند. مانگای فوتبالیست‌ها تقریبا در ۲۰ کشور موجود است که از جمله آن‌‌ها فرانسه، ایتالیا و مکزیک است.

مجموعه‌‌های اضافه به داستان اصلی این مانگا نیز ساخته شده است که از جمله آن‌‌ها میتوان به Captain Tsubasa: World Youth و Captain Tsubasa: Kaigai Gekitō-hen En La Liga و نیز Captain Tsubasa: Road to 2002 و Captain Tsubasa Golden-23 اشاره کرد. در مجموع این مانگا ۱۰۰ فصل دارد و ۷۰ میلیون نسخه از آن چاپ شده است، این نکته نیز قابل ذکر است که از این مانگا سه رمان نیز ساخته شده است.

وبسایت ball-ha-tomodachi.com که در روز چهارشنبه شکل گرفت، اخبار و موضوعات مهم درباره‌ی این فرانچایز دوست‌داشتنی را در سایت خود گزارش می‌دهد و همچنین KLab Inc که طراحی بازی موبایل انجام می‌دهد یک بازی‌ موبایل با نام Captain Tsubasa: Dream Team را در ۱۳۵ کشور و ناحیه قرار است عرضه کند.

امیدواریم بازساختی که از مانگای فوتبالیست‌‌ها ساخته می‌شود بتواند مجددا خاطرات کودکی چندین نسل ما را زنده کند و ما را به دوران کودکیمان بازگرداند.

منبع: animenewsnetwork

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.