شخصیت هانا در فصل دوم سریال Reasons Why 13 بسیار متفاوت خواهد بود

16 December 2017 - 14:40

طبق گفته‌ی ستاره‌ی سریال ۱۳ Reasons Why ، کاترین لنگ‌فورد (Katherine Langford) ، هانا بیکر در فصل دوم خیلی متفاوت‌تر ظاهر خواهد شد. اولین قسمت از این درام جنجالی نوجوان محور، بهار گذشته پخش شد و به دنبال دلیل خودکشی هانا از طریق نوار کاست‌هایی که از خود به جا گذاشته، بود. برخلاف موضوعاتی مانند زورگویی، خودکشی و تجاوز که در این سریال نشان داده شدند، این سریال خیلی سریع به موفقیت بزرگی دست یافت و با اینکه جزء سریال‌های دارای محدودیت سنی بود اما نتفلیکس پخش آن را تمدید کرد. برای خواندن جزئیات بیشتر پیرامون این سریال، در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این باعث شد سوالات زیادی مطرح شوند که فصل دوم چگونه خواهد بود. این سریال برگرفته از رمان جی آشر (Jay Asher) با همین نام است و با پایان یافتن این سریال کل کتاب به تصویر کشیده شده است. ادامه یافتن آن به معنی نیاز به محتوای تازه و در نظر گرفتن جایگاه لنگ‌فورد است. نوارهای هانا تمام شده‌اند و با مرگ او داستانش نیز به پایان رسیده است.

لنگ‌فورد در مصاحبه اخیرش با Entertainment Weekly درباره نامزدی‌اش برای دریافت جایزه گلدن گلوب، بر بعضی از این عوامل اشاره کرده و توضیح داده که روایت این داستان توسعه یافته و دیگر دانش‌آموزان Liberty High را در برمی‌گیرد. وی اظهار داشت:

این فصل به چند دلیل خیلی جالب خواهد بود. داستانش با فصل اول فرق داره و این بنظرم نکته‌ی خوبیه. در این فصل شخصیت‌های بیشتری رو می‌بینیم که من واسه دیدنشون هیجان دارم. با اینکه خیلی ناراحت کننده است اما بعد از هانا زندگی جریان داره و واسه همین تاثیر مرگش روی زندگی بقیه رو می‌بینیم.


این یعنی طرفداران هانا را در حالت متفاوتی می‌بینند. اولین دلیل را خودش گفت اما در فصل ۲، این سریال امکان این را دارد که همه چیز را از ابعاد جدیدی نشان دهد. لنگ‌فورد ادامه داد:

شما هانای خیلی متفاوتی رو توی فصل ۲ می‌بینید. من به طرفدارها این امید رو میدم که هانای فصل یک رو دیگه نمی‌بینند. خیلی جالبه چون من تازه کار فیلم‌برداریم تموم شده و فکر می‌کنم در این فصل هانا از دست میره.

این ممکن است جزئیات جدیدی درباره زندگی هانا باشد. هم سن و سالان هانا عمیقا تحت تاثیر مرگ او قرار گرفته بودند و وقتی این سریال تمام شد، خیلی از آن‌ها درگیر احساسشان هستند. چند داستان دیگر وجود دارد که می‌توان به آن‌ها پرداخت. برای سریال‌های دارای محدودیت سنی، موضوعات زیادی قابل نمایش هستند و با اینکه هانا خیلی مرکز توجه نیست، او هنوز نیروی موجود در این سریال است و شاید حتی به داستان او نزدیک‌تر هم شویم.

قرار است فصل دوم سریال Reasons Why 13 سال ۲۰۱۸ پخش شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • saoshyant4 says:

    شخصیت هانا بیکر منو یاد هولدن کالفیلد میندازه. از هر دو شون در آخر داستان بدم اومد.