مارک همیل: سری‌های قبلی جنگ ستارگان بهتر از The Force Awakens بودند

17 December 2017 - 21:00

در طول بحث مفصل من با مارک همیل (Mark Hamill) پیرامون اکران The Last Jedi، به موضوعات متعددی درباره جنگ ستارگان از A New Hope تا بازگشت احساسی‌اش به Millennium Falcon برخوردیم، درحالیکه مجالی پیدا کردیم تا درباره جورج لوکاس (George Lucas) نیز صحبت کنیم. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

باید اعتراف کنم انتظار نداشتم طرز فکر مارک همیل درباره سری‌های قبلی جنگ ستارگان که از ۱۹۹۹ با Phantom Menace شروع شده و با Attack Of The Clones در سال ۲۰۰۲ ادامه یافته و با Revenge Of The Sith در سال ۲۰۰۵ به نتیجه رسیده، را بشنوم.

با اینکه آن‌ها در باکس آفیس به فروش ۲.۵ میلیارد دلاری رسیدند، مورد اعتراض طرفداران بخاطر تغییر از حالت علمی-تخیلی قرار گرفتند که باعث شده بود سه فیلم اصلی با استقبال مواجه شوند.

نظر من درباره سری‌های قبل اینگونه است که آنها تکنولوژی متفاوتی داشتند که هیچوقت تا حالا ندیده بودم. جورج لوکاس سعی داشت دوباره همون کار قبلی رو تکرار نکنه.

طبق صحبتی که همیل کرده، مسیر جورج لوکاس با سری‌های قبلی جنگ ستارگان به فیلم عنوان جدیدی داده، درحالی‌که The Force Awakens ساخته‌ی جی. جی. ابرامز (J. J. Abrams) سعی دارد وارد حوزه‌ای شود که فیلم‌های اصلی بخاطر آن مشهور شده بودند.

بنظر مت The Force Awakens بهتر از سری‌های اول بوده چون این دختری که از یه سیاره دیگه اومده بود، ستاره مرگ و دنباله کانتینا را داشت.

وقتی از همیل پرسیدم که آیا ابرامز این را می‌خواسته، گفت؛ “قطعا همین طوره، او سعی داشت بفهمه مردم چی رو بیشتر توی فیلم‌های اصلی دوست داشتند. و این فرایند فکری متفاوتی نسبت به چیزی است که جورج انجام داده بود. چون او میگه من آغاز، وسط و پایان دارم.”

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا The Last Jedi تحت تاثیر Empires Strikes Back قرار گرفته همانطور که The Force Awakens تحت تاثیر A New Hope قرار گرفته بود یا نه.

منبع: Metro

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.