واکنش سازنده‌ی Deadpool به توافق میان دیزنی و فاکس

17 December 2017 - 22:00

سازنده‌ی Deadpool، راب لیفلد (Rob Liefeld) حمایت خود از قرارداد دیزنی/فاکس را اعلام کرده است. لیفلد همیشه مطمئن بوده که Merc With A Mouth برگ برنده‌ی باکس آفیس است. او این موضوع را سال گذشته وقتی ددپول با بودجه‌ی ۵۸ میلیون دلاری به فروش ۷۸۳ میلیون دلاری دست یافت، اعلام کرد. گویا این هنرمندِ نویسنده با نگرانی خاصی اخبار مربوط به قرارداد دیزنی/فاکس را دنبال می‌کرده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشد.

اوایل نوامبر، لیفلد به شایعات قرارداد دیزنی/فاکس در صفحه شخصی‌اش اینگونه پاسخ داد که فاکس باید تا موفقیت ددپول ۲ در باکس آفیس صبر کند. اگرچه با تمام شدن قرارداد دیزنی و فاکس، کارگردان ددپول به این خبر واکنش نشان داده است.

سایت خبری Comic Book با لیفلد درباره این قرارداد صحبت کرده و بنظر می‌رسد گزارشات اخیر ترس‌های این نویسنده را کمتر کرده‌اند. وی در پاسخ به نظر باب ایگر (Bob Iger) رئیس هئیت مدیره دیزنی، که گفته بود دنباله‌های آتی ددپول محدود به رده سنی خاصی هستند، اظهار داشت:

باب ایگر اتفاقی به این سطح از موفقیت تاریخی نرسیده است. او فرهنگ می‌داند و از همه مهمتر نگرانی طرفداران را می‌فهمد. اشاره داشتن بر وضعیت ددپول در این نقطه، اهمیت دارد و صادقانه باید بگویم که چرا باید موفقیتی را زیر سوال ببرند که رایان رینولدز در ددپول به آن دست یافته است؟
شخص دیگری که با او مواجه شدم به من می‌گوید آنها نسخه‌ی خنثی ددپول رایان را می‌خواهند که اولین فردی است که این مورد را برای من توضیح می‌دهد. ایگر آنقدر باهوش است که بر این اساس اعتماد کند و من واقعا قدردان او هستم. این قضیه قطعا نگرانی اصلی ددپول را برطرف می‌کند.

خرید کمپانی فاکس توسط دیزنی طرفداران ددپول را به شدت نگران کرده است. این کمپانی فیلم محدود به رده سنی خاصی ندارد و MCU بخاطر فیلم‌های PG-13 شناخته شده است. طرفداران نگران این موضوع هستند که ددپول به گفته‌ی لیفلد “خنثی” شود. آنها نگران آینده‌ی فیلم‌هایی مانند ددپول هستند که قرار است بصورت نسخه‌ی مناسب کودکان ساخته شوند که بتوانند با Avengers کراس‌اور داشته باشند. ایگر به طرفداران این اطمینان خاطر را داد که او دلیلی نمی‌بیند که فیلم‌های دارای محدودیت مارول ساخته نشوند. او اشاره خاصی به دنباله‌های احتمالی ددپول داشت.


لیفلد همیشه اصرار داشته که فیلم‌های دارای محدودیت سنی بخش بزرگی از موفقیت ددپول هستند. این ضرورتا دیدگاهی نیست که طرفداران مارول به اشتراک گذاشته باشند، کارگردان Guardians of the Galaxy، جیمز گان (James Gunn) اعلام کرد که دلیل اصلی موفقیت ددپول در باکس آفیس نوع آزمایشی آن بود. با اعلام قرارداد دیزنی و فاکس، گان نیز قول ایگر را به مخاطبین داد.

با توجه به صحبت‌های لیفلد، تصمیم درباره‌ی حفظ فیلم‌های دارای محدودیت سنی احتمالا برای دیزنی کار راحتی بوده است چون این کمپانی ۵۲ میلیارد دلار صرف خرید فاکس کرده و نمی‌خواهد با به خطر انداختن وضعیت فرنچایز محبوب و برجسته‌ای ریسک کند. لذا اطلاعیه دیزنی خیال طرفداران و سازنده ددپول را راحت کرده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.