حضور در The Defenders روی عملکرد Daredevil تاثیر خواهدداشت

23 August 2016 - 23:59

هنوز فاصله زیادی با پخش ایده تلویزیونی جدید مارول، یعنی The Defenders داریم و فصل سوم Daredevil نیز شرایطی مشابه را دارد، اما این موضوع قابل تامل است که چگونه قهرمان بی‌باک ما، حاضر می‌شود وارد کار گروهی با بقیه شود ؟ در ادامه این خبر، با سینماگیمفا همراه باشید.چارلی کاکس (Charlie Cox) بازیگر نقش مت مورداک، در مورد تاثیر حضور این شخصیت در سریال The Defenders گفت که این همکاری، او را تغییر می‌دهد و کمک‌های زیادی در فصل سوم سریال به او می‌کند.

در نشست شیکاگوی Wizard World، چارلی کاکس خود در مورد دورنمای تغییرات شخصیت مت مورداک صحبت کرد. منطقی به نظر می‌آید که شخصیت بی‌باک برای حضور در کار تیمی سریال The Defenders، نیاز به تعلیمات خاصی داشته‌باشد که آن‌طور که قبلا گفته شده‌بود، این تعلیمات از طریق استیک، همان پیرمرد کور مهربان! صورت خواهد گرفت. این موضوع را نیز می‌دانیم که مت از این تعلیمات در فصل سوم سریال، استفاده خواهدکرد:

او نمی‌تواند تمام این کارها را به تنهایی انجام دهد. و بهتر است که کمی از این مسئولیت را با کار تیمی به دیگران واگذار کند. بنابراین هر درسی که او از The Defenders بگیرد، فکر کنم آن را در فصل سوم سریال به کار بگیرد.

از این موضوع که عبور کنیم، می‌رسیم به خط زمانی پخش سریال که به نظر حتی نامشخص تر از فصل دوم Jessica Jones باشد که قرار است پشت سر هم بعد از The Defenders فیلم‌برداری شود. کار تیمی می‌تواند به این معنی نیز باشد که شاید Daredevil در فصل سوم خود، از دوستانی نظیر فرانک کسل یا همان پانیشر خودمان برای رفع تهدیدی که به هر حال وجود خواهدداشت، درخواست کمک کند.

ما قبلا نیز نظرات چارلی کاکس را در مورد فصل سوم سریال شیده بودیم، ولی در واقعیت باید چه انتظاراتی از فصل سوم Daredevil و قهرمان بی‌باک محبوب داشته‌باشیم ؟

منبع screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.