تصویر جدیدی از تام هاردی در حال مبارزه در فیلم Venom منتشر شد

18 December 2017 - 21:00

تام هاردی (Tom Hardy) در حال بازی صحنه‌ی جنگی از فیلم Venom با اسکات هیز (Scott Haze) دیده شده اما اسکات، نقش Carnage را بازی نمی‌کند. سونی در حال ساخت یکی از مشهورترین ضدقهرمانان مارول بعنوان مهره اصلی دنیای ابرقهرمانانش است.‌سونی سال‌های زیادی دنیای سینماتیک خود را به راه انداخته و برخلاف موفقیت اخیرش، Spider-Man: Homecoming همچنان به این کارش ادامه می‌دهد.‌ با وجود بازیگری همچون تام هاردی در منصب بازیگر نقش اول، سونی امیدوار است فیلم‌های ابرقهرمانی بیشتری بسازد که دارای محدودیت سنی هستند. در ادامه با  سینماگیمفا همراه باشید.

این پروژه سریعا امسال کلید خورد و فیلم‌برداری آن در حال انجام است. یکی از بزرگترین سوالاتی که پیرامون این فیلم وجود دارد، این است که چه کسی نقش Carnage را بازی خواهد کرد و حضور موجود همزیست دیگری نیز قبلا تایید شده بود. وقتی اسکات به بازیگران این فیلم ملحق شد، خیلی‌ها فکر می‌کردند او مناسب این نقش است. حالا که دو بازیگر در حال جنگ در این فیلم دیده شده‌اند، طبق گزارش‌های صورت گرفته، هیز میزبان این موجود همزیست نخواهد بود.

به تازگی، سایت Jared عکس‌های جدیدی از Venom با بازی تام هاردی و اسکات هیز در حال بازی در یک صحنه جنگی را منتشر کرده است. اگر پیش صحنه‌ای از این موجود همزیست وجود داشته باشد در این عکس‌ها نیامده و فقط هاردی آن را منتشر خواهد کرد. آمبرتو گونزالز اعلام کرده هیز نقش Carnage را بازی نمی‌کند بنابراین این تصاویر مربوط به ابتدای جنگ Venom و Carnage نیستند. در مقابل، ادی بروک بیشتر به جنگ سنتی روی آورده است.

این تصاویر درصورتی هیجان‌انگیزتر می‌شوند که شخصیت هیز سرانجام لباس همزیست خود را به تن کند. ابهام در مورد هویت شخصیت هیز و چند شخصیت دیگر ادامه داشته است. از آنجایی‌ که او Carnage نیست، اهمیت مبارزه در فیلم می‌تواند به نقش هیز بستگی داشته باشد. او می‌تواند پیروی باشد که سعی دارد براک را متوقف کند یا می‌تواند به شیوه متفاوتی لباس بر تن کند.

حالا که هیز از لیست بازیگرانی که احتمالا نقش Carnage را بازی می‌کردند حذف شده، گزینه زیادی باقی نمی‌ماند. براساس اعلام اولیه بازیگران، گزارشاتی بدست رسید مبنی بر اینکه ریز احمد (Riz Ahmed) این نقش را بازی خواهد کرد. منابع مختلف بعدا این خبر را تکذیب کردند که او نقش کلتوس کاسادی را بازی می‌کند و این پرسش دوباره بی‌پاسخ ماند. این می‌تواند این احتمال را رقم زند که وودی هارلسون (Woody Harrelson) نقش این تبهکار را بازی می‌کند. او تازه به بازیگران این فیلم اضافه شده و نقش مهمی خواهد داشت. از آنجایی که هیچ نقشی هنوز برای هاردی اعلام نشده، تا زمان تبلیغات فیلم که اطلاعات رسمی پیرامون فیلم Venom منتشر شود باید صبر کرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.