پوستر و تریلر جدیدی از Early Man منتشر شد

19 December 2017 - 09:00

پوستر و تریلر جدید Early Man منتشر شد. کمدی انیمیشنی Aardman Animations با صداپیشگی ادی ردماین (Eddie Redmayne)، تام هیدلستون (Tom Hiddleston)، میسی ویلیامز (Maisie Williams)، تیموتی اسپال (Timothy Spall)، ریچارد آیواد (Richard Ayoade)، سلینا گریفیث (Selina Griffiths)، جانی وگاس (Johnny Vegas)، مارک ویلیامز (Mark Williams)، جینا یاشر (Gina Yashere)، سیمون گرینال (Simon Greenall) و ریچارد وبر (Richard Webber) در حال ساخت است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Early Man کمدی جدید است که به ماجراجویی قبل تاریخ می‌پردازد و کارگردان برنده‌ی اسکار، نیک پارک (Nick Park) و Aardman خالقین Wallace & Gromit و Shaun the Sheep آن را می‌سازند. این فیلم که به سبک خاص Aardman فیلم‌برداری شده، مخاطبین را به سفر خارق‌العاده‌ای به دنیای جدید و جذابی می‌برد که در آنجا قبیله‌ی منحصر به فرد و فراموش نشدنی و شخصیت‌های جدید بامزه را می‌بینیم که صداپیشگی‌ همه آنها توسط بازیگران انگلیسی صورت می‌گیرد.

این فیلم که موجودات ماقبل تاریخ که روی زمین غوغا می‌کنند را نشان می‌دهد، داستان قهرمان غارنشین شجاعی با نام Dug (ادی ردماین) و بهترین دوستش هاگنوب است که قبیله‌شان را علیه دشمن احتمالی، لرد نووث (تام هیدلستون) و شهر دوره برنز او متحد می‌کنند تا خود را نجات دهند.

فیلم Early Man از ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ در سینماهای بریتانیا و ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ در سینماهای ایالت متحده میزبان علاقمندان است.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید پوستر و تریلر تلزه منتشر شده این فیلم را در قسمت زیر مشاهده کنید:

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.