تریلر فیلم Mortal Engines عصر حماسی جدیدی را نشان می‌دهد

19 December 2017 - 19:00

اولین تریلر فیلم Mortal Engines ساخته‌ی پیتر جکسون (Peter Jackson) منتشر شد. این فیلم که اقتباسی از رمان فیلیپ ریوز (Philip Reeve) (۲۰۰۱) است، فیلم Mortal Engines مراحل زیادی از توسعه را قبل از اینکه سال گذشته رسما کلید این پروژه بخورد، طی کرد. برنامه‌های جکسون برای الهام گرفتن از رمان ریوز ابتدا در سال ۲۰۰۹ علنی شدند. اما بعد از اینکه خبر ساخت این فیلم اعلام شد، گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) از کارگردانی The Hobbit برای New Line Cinema کناره‌گیری کرد که یکی دیگر از پروژه‌های مورد علاقه جکسون است. جکسون نیز دوباره به Middle-Earth بازگشت و Mortal Engines موقتا کنار گذاشته شد.‌در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در مقابل، Universal Pictures و WingNut Films از همکار و کارگردان اول جکسون، کریستن ریورز (Christian Rivers) خواستند تا سکان هدایت این فیلم را برعهده گیرد. سرانجام این پروژه در اکتبر ۲۰۱۶ از مرحله توسعه وارد مرحله پیش تولید شد و فیلم‌برداری آن از بهار ۲۰۱۷ آغاز شد. اگرچه جکسون دیگر کارگردانی Mortal Engines را برعهده ندارد، این فیلم هنوز براساس فیلمنامه‌ای از جکسون و نویسندگان و تهیه‌ کنندگان Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) فرن ولش (Fran Welsh) و فیلیپا بوینز (Philippa Boyens) می‌باشد. و بعد از این همه سال، مخاطبین حالا می‌توانند نگاهشان را معطوف اولین صحنه‌های این فیلم کنند.

کمپانی یونیورسال پیکچرز اولین تریلر از فیلم Mortal Engines با کارگردانی کریستن ریورز را منتشر ساخت که قبل از نمایش فیلم Star Wars: The Last Jedi پخش شد.
این فیلم اولین رمان ریوز با همین نام است، رمان‌های دیگر این نویسنده عبارتند از Predator’s Gold (۲۰۰۳)، Infernal Devices (2005) و A Darkling Plain (2006) و وقایع آن در آینده‌ی پر هیاهویی در نتیجه‌ی جنگ شصت دقیقه‌ای، هلوکاست هسته‌ای، رخ می‌دهند که کل سیاره را ویران می‌کند. این کتاب به جنبه‌های زیباشناسی پرداخته و در لندنِ چند سال آینده قرار گرفته که حالا یکی از دستگاه‌های متحرک و عظیمی است که سیاره زمین را برای جستجوی منابع می‌کاود.

با انتشار این تریلر، مخاطبین مطمئن می‌شوند که سرانجام Mortal Engines راهی سینماها می‌شود. اکران این فیلم برای دسامبر سال بعد برنامه‌ریزی شده است. باید منتظر عملکرد این فیلم در باکس آفیس نسبت به فیلم‌هایی مانند انیمیشن Spider-Man، Spider-Man: Into the Spider-Verse سونی پیکچرز و آکوامن ‌و اسپین‌آف Transformers و Bumblebee: The Movie ماند.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید این تریلر را از قسمت زیر مشاهده کنید:

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.