فروش کل فیلم Justice League تقریبا ۶۷۵ میلیون دلار تخمین زده شده است

19 December 2017 - 15:26

انتظار می‌رود فیلم تازه اکران شده‌ی Justice League (لیگ عدالت) به فروش ۶۷۵ میلیون دلار دست یابد.‌ فیلم اصلی سوپرمن (۲۰۱۳) زک اسنایدر (Zack Snyder)، Man of Steel نیروی محرکی برای دنیای کامیک دی سی برادران وارنر است که رسما با فیلم بعدی این فیلمساز، Batman V Superman: Dawn of Justice سال ۲۰۱۶ ادامه یافت. این استودیو دنیای جدید خود را با فیلم Suicide Squad (جوخه انتحاری) دیوید آیر (David Ayer) و Wonder Woman (زن شگفت‌انگیز) پتی جنکینز (Patty Jenkins) توسعه بخشید اما روایت آن با Man of Steel آغاز شد که با لیگ عدالت ساخته‌ی اسنایدر در نوامبر ۲۰۱۷ همگام شد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بهترین قهرمانان جهان؛ بتمن (بن افلک)، سوپرمن (هنری کاویل)، زن شگفت‌انگیز (گل گادوت)، فلش (ازرا میلر)، آکوامن (جیسون موموآ)، و سایبورگ (ری فیشر) برای اولین بار در لیگ عدالت گرد هم آمده‌اند تا با ابرتبهکاری با نام استپن‌وولف (سیارن هیندز) و ارتش پارادمونز او مبارزه کنند. متاسفانه، این فیلم عملکرد ضعیفی در هر دو حیطه‌ی انتقادی و تبلیغات داشت و برادران وارنر اخیرا فیلم‌های دی سی خود را به این دلیل در حال بازسازی است. با اینکه انتظار نمی‌رفت لسگ عدالت همانند مرد پولادی عملکرد خوبی در باکس آفیس جهانی داشته باشد اما بنظر می‌رسد این فیلم ممکن است قبل از برداشته شدن از روی پرده به عملکرد بهتری دست یابد و هنوز فیلم موفقی باشد.

لیگ عدالت در باکس آفیس داخلی فروش ۴.۱۷ میلیون دلاری داشته و در بازارهای بین‌المللی به فروش ۵.۳ میلیون دلاری دست یافته است و این درحالی‌ است که آخر هفته شاهد افتتاحیه جنگ ستارگان بودیم. با توجه به این مقادیر، تصور می‌شود که فروش خالص این فیلم ۶۷۵ میلیون دلار باشد. این یعنی لیگ عدالت از رقیب خود، مرد پولادی که فروش ۶۶۸ میلیون دلاری داشته، پیشی می‌گیرد و این هنوز شکست بزرگی برای این برند است که اخیرا با سه‌گانه بتمن، ساخته‌ی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) به موفقیت دست یافته بود.

لیگ عدالت ۶۳۳ میلیون دلار فروش جهانی داشته که از این میان، ۲۱۹.۴ میلیون دلار آن فروش داخلی و ۴۱۴.۵ میلیون دلار فروش بین‌المللی بوده است. با اینکه این فیلم سرانجام از فروش جهانی مرد پولادی جلوتر است اما نمی‌تواند از فروش سوپرمن پیشی گیرد و همین باعث می‌شود لیگ عدالت کم فروش‌ترین فیلم کامیک دی سی لقب گیرد.

فروش ۶۷۵ میلیون دلاری لیگ عدالت باعث می‌شود این فیلم دومین فیلم کم فروش دنیای دی سی باشد و بالاتر از مرد پولادی قرار گرفته ولی بعد از Suicide Squad (جوخه انتحاری) با ۷۴۵.۶ میلیون دلار (بدون احتساب چین)، رکورد باورنکردنی زن شگفت‌انگیز با ۸۲۱.۹ میلیون دلار و بتمن در برابر سوپرمن با ۸۷۳.۳ میلیون دلار آمده است. موضوع دیگر اینکه لیگ عدالت جزء ۱۰ فیلم برتر ۲۰۱۷ نخواهد بود. در حال حاضر فیلم IT ساخته‌ی آندره ماسچیتی (Andres Muschietti) با فروش جهانی ۶۹۶.۳ میلیون دلار گوی سبقت را از لیگ عدالت ربوده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.