دنباله فیلم Beauty and Beast درباره گاستون خواهد بود

20 December 2017 - 11:33

طبق خبر اعلام شده توسط فیلم‌نامه‌نویس و تهیه کننده‌ی فیلم Beauty and Beast (دیو و دلبر) (۲۰۱۷) دیزنی، راه برای ساخت دنباله با گاستون باز گذاشته شده است. این فیلم که فروش خالص جهانی ۱.۲ میلیارد دلاری داشته، قرار است ادامه یابد و در حال حاضر شاید فیلمنامه‌ای برایش نوشته شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در فیلم دیو و دلبر، گاستون (لوک ایوانز) در مبارزه هیجانی با دیو می‌میرد که بیشتر شبیه مرگ او در انیمیشن دیو و دلبر سال ۱۹۹۱ دیزنی بود. اگرچه در پیش‌نویس اولیه فیلمنامه دیو و دلبر، گاستون زنده می‌ماند و در دنباله این فیلم بعنوان تبهکار منحصر به فردی حضور می‌یابد.

سایت خبری The Wrap گزارش کرد که برنامه‌هایی برای نجات گاستون وجود دارند و در دنباله احتمالی، او همانند دیو، طلسم می‌شود. طبق گفته‌ی ایوان اسپیلیوتوپولوس (Evan Spiliotopoulos)، کسی که فیلم‌نامه این فیلم را با استفن چبوسکی (Stephen Chbosky) نوشت، “گاستون دیو جدید خواهد بود و ممکن است رهایی یابد یا بصورت تبهکار باز گردد.”

طبق نظر اسپیلیوتوپولوس، فرضیه دیو شدن گاستون دور از ذهن است و بخاطر داستان قدیمی ساعت یازدهم کنسل شد. وی در طول جلسه پرسش و پاسخ، نظراتش را اعلام کرد و اطلاعات جالبی ارائه نمود. کسی که با گاستون کنار می‌آید: نویسنده شخصیت ایوانز را درک کرده، سربازی که مبتلا به PTSD است. در مورد بل، او قهرمان داستان را با دانش زیاد از زبان فرانسوی مرتبط ساخت که فیلم با درس خواندن بل برای دختران جوان نشانش می‌دهد.


چبوسکی، نویسنده‌ی دوم فیلم نیز برای دیو و دلبر برنامه‌هایی دارد. او چند ماهی بود که کار نکرده بود و وقتی در این فیلم حاضر شد درگیر بیماری خانواده‌اش بود. در این مدت او با دخترش چندین فیلم شاهزاد‌ه‌ای نگاه کرد و گفت: “وقتی این فیلم‌ها را از نگاه دخترم و تجربه او دیدم، خیلی شگفت‌انگیز بود.” او گفت بل را بصورتی می‌نویسد که دخترش دیده است.

لایو-اکشن دیو و دلبر از نسخه ۱۹۹۱ الهام گرفته بود و به موفقیت مالی و انتقادی زیادی دست یافت. و بخاطر این موفقیت خیلی سخت است که فکر کنیم این فیلم بخاطر وفاداری به داستان اصلی دنباله‌ای نخواهد داشت (هرچند این باعث نمی‌شود این فیلم دنباله‌ای نداشته باشد. خواستن توانستن است.) نظرات و ایده‌های نویسندگان این فیلم جالب هستند و اگر این دنباله ساخته شود، ممکن است داستان تاریخی را شاهد باشیم.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.