فقط چند فصل تا پایان داستان The Walking Dead باقی مانده است

20 December 2017 - 21:08

**خطر اسپویل فصل ۸ سریال در این خبر وجود دارد.**

با وجود اینکه شبکه AMC امیدوار است که The Walking Dead (مردگان متحرک) بتواند ۲۰ فصل داشته باشد، یکی از ستارگان این سریال اعلام کرده که این سریال به زودی به پایان می‌رسد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با شوکی که در قسمت هشت سریال به مخاطب وارد شد، اسکات گیمپل (Scott Gimple) سرنوشت کارل گریمز (با بازی چندلر ریگ) را وقتی معلوم شد او توسط یک واکر زخمی شده، نامشخص گذاشت. تصمیم برای کشتن یکی دیگر از شخصیت‌های محبوب مورد استقبال طرفداران واقع نشده و خیلی‌ها تقاضای اخراج گیمپل را از سریال کرده‌اند. اگرچه حرفهای خود ریگز حاکی از این هستند که کل سریال قبل از تمام شدن بدین صورت خواهد بود که هر لحظه یک شوک به مخاطب وارد می‌شود.

سایت طرفداران، The Spoiling Dead Fans یکی از بزرگترین اتفاقات و مرگ‌های این سریال را جلو جلو علنی کرد و این باعث شد مخاطبین سردرگم شوند که چرا اسپویل کننده‌های خبر حرفی از این بمب خبری کارل نزده بودند. شاید پستی که ادمین‌های سایت به ریگز فرستاده بودند جوابگوی این سوال ما باشد:

من تازه فهمیدم که شماها همتون فهمیدید ته داستان قسمت هشت چی میشه. اگه نفهمیدید پس به زودی یکی از منابعتون میگه چی میشه. میدونم از وقتی سریال شروع شده درگیر اون بودید اما یه خواهش دارم ازتون. بخاطر من، کارل و یکی از فصل‌های آخر سریال هم که شده قسمت هشت فصل ۸ سریال رو به محض اینکه آنتن‌هاتون بهتون خبر میدن، اسپویل نکنید.

یکی از نکاتی که می‌شود از حرفهای ریگز‌ فهمید این است که او بر “یکی از فصل‌های آخر سریال” اشاره داشته است.

فصل نهم این سریال هنوز تمدید نشده اما حتی با افت تعداد مخاطبین نیز هنوز به رقابت می‌پردازد. گفته می‌شود که فصل ۹ دوباره مستلزم مذاکراتی برای عقد قرارداد با ستارگانی همچون اندرو لینکلن (Andre Lincoln)، ملیسا مک‌براید (Melissa McBride) و نورمن ریدوس (Norman Reedus) است. گیمپل هنوز در صدد ساخت فصل‌های ۹ و ۱۰ است اما از آنجایی که فصل ۸ خیلی موفق نبوده، شبکه AMC از مخاطبینش این را خواهد پرسید: تا چقدر این می‌تواند ادامه یابد؟

شاید بزرگترین مشکل سرعت حرکت پایین این سریال است. با وجود بازیگران زیاد، تمامی این قسمت‌ها حول شخصیت‌هایی می‌چرخند که اصلا اهمیتی ندارند. در صفحه رابرت کرکمن، خوانندگان می‌توانند داستانی را که دوست دارند انتخاب کنند و ببینند اما این سریال مخاطب را مجبور می‌کند صحنه‌های خسته کننده‌ای را با شخصیت‌هایی که هیچ هدفی ندارند، دنبال کند. گیمپل قبلا گفته بود این سریال هیچ وقت پیشگام کامیک‌ها نبوده است.

سریال مردگان متحرک فوریه ۲۰۱۸ به پخش تلوزیونی باز می‌گردد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.