تولید فیلم Cowboy Ninja Viking قرار است تا از ماه جوئن سال ۲۰۱۸ آغاز شود

21 December 2017 - 11:40

ساخت فیلم جدید کریس پرت (Chris Pratt)، یعنی Cowboy Ninja Viking «نینجا وایکینگ گاوچران» که قرار است تا براساس کتاب مصوری با همین نام ساخته شود، قرار است تا از ماه جوئن سال ۲۰۱۸ در شهر ونکوور آغاز شود. کمپانی یونیورسال (Universal) هنوز برای تعیین شخصی به عنوان کارگردان این پروژه تصمیمی نگرفته است. کریس پرت نیز در سال ۲۰۱۴ به عنوان بازیگر این فیلم وارد پروژه شده است و از آن زمان تا به حال تنها هنرمندی است که نامش در لیست بازیگران این فیلم قرار دارد. زمانی که این فیلم هنوز در دست کمپانی دیزنی (Disney) بود، فیلم‌نامه‌ی آن توسط فیلم‌نامه نویسان فیلم Deadpool «ددپول»، یعنی رت ریس (Rhett Reese) و پال ورنیک (Paul Wernick) نوشته شد. بعد از چند وقت نیز کریگ مازین (Craig Mazin) این فیلم‌نامه را بازنویسی کرد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

کتاب مصور اصلی Cowboy Ninja Viking توسط ای.جی. لیبرمن (A.J. Lieberman) و ریلی روسمو (Riley Rossmo) در سال ۲۰۰۸ تولید شد. داستان این کتاب حول شخصیت دانکان (Duncan) جریان دارد. او یک قاتل با سه شخصیت متفاوت است: یک گاوچران، یک نینجا و یک وایکینگ. او توسط یک آژانس مشکوک دولتی استخدام می‌شود و اکنون دانکان مجبور است تا همکاران سابق خودش، که به آن‌ها تریپلتس (Triplets) می‌گویند را شکار کند. برای مثال یکی از همکاران سابق دانکان شخصیت‌های قاتل، تکاور دریایی و یکی از اعضای گروه دوکن (Dokken) را دارد. درواقع، به‌نظر می‌رسد که شخصیت کریس پرت در مجموعه‌ی Parks and Recreation «پارک‌ها و تفریحات»، یعنی اندی دویر (Andy Dwyer) در حال خواب دیدن است. خود پرت نیز مجبور است تا به مردم ثابت کند که این فیلم “یک شوخی” نیست.

پایگاه خبری اومگا آندگراند (Omega Underground) گزارش کرده است که فیلم‌برداری فیلم Cowboy Ninja Viking قرار است تا در ماه جوئن سال آینده در شهر ونکوور آغاز شود. این اعلام زمان شروع فیلم‌برداری فیلم، نشان می‌دهد که انگار بلاخره کمپانی یونیورسال برای جایگاه کارگردانی این فیلم تصمیم گرفته است و شخصی را متناسب با آن جایگاه پیدا کرده است و قرار است تا به‌زودی نام کارگردان این پروژه را اعلام کند. این استودیو در اصل به دنبال کارگردانان فیلم John Wick «جان ویک»، یعنی دیوید لیچ (David Leitch) و چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) بود تا کارگردانی این پروژه را بر عهده گیرند.

کریس پرت تاکنون به‌خوبی در جایگاه نقش اول سری فیلم‌های موفقی چون Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» و Jurassic World «دنیای ژوراسیک» قرار گرفته است. با توجه به موفقیت‌های مالی اخیر او، پرت می‌توانست تصمیم بگیرد که پروژه‌های کوچک‌تری را قبول کند و شهرتش را در حد یک بازیگر نگه دارد؛ ولی به‌جای این کار او بیشتر بر روی پروژه‌های بزرگ استودیوهای فیلم‌سازی تمرکز کرد. در سال ۲۰۱۶ او در فیلم رومانتیک و علمی تخیلی Passengers «مسافران» ایفای نقش کرد و بعد از آن نیز در فیلم وسترن The Magnificent Seven «هفت دلاور» هنرنمایی کرد و هر دوی این فیلم‌ها فروش ناامید کننده‌ای داشتند. در سال آینده نیز پرت قرار است تا در فیلم‌های بزرگ دیگری ایفای نقش کند، از جمله فیلم بزرگ The Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدیت». در بین تمام پروژه‌های آینده‌ی او یک پروژه کوچک‌تر از بقیه به چشم می‌خورد و آن هم پروژه‌ی The Kid «بچه» به کارگردانی وینسنت دی‌انفریو (Vincent D’Onofrio) است.

به‌عنوان یک قهرمان فیلم‌های اکشن، پرت هنوز در شخصیت خوش قلب طبیعی خودش قرار دارد و از تحمل نقش‌های خشن‌تر پرهیز کرده است. زمانی هم که او سعی می‌کند تا مانند فیلم Passengers، عمق احساسی خودش را نیز افزایش دهد، ضعف و محدودیت‌های بازیگری او کاملا واضح می‌شود. ولی در فیلم Cowboy Ninja Viking او قرار است تا به عنوان شخصیتی ایفای نقش کند که سه شخصیت مختلف دارد و یک حالت انعطاف‌پذیری بسیار خوبی برای او خواهد بود. یا ممکن است که او فقط کریس پرت با کلاه گاوچران‌ها، ماسک نینجاها و کلاه‌خود وایکینگ‌ها باشد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.