«سد معبر» گیشه مرده قبل از جشنواره فجر را احیا می‌کند

26 December 2017 - 12:00

دیروز قرارداد اکران «سد معبر» به کارگردانی محسن قرایی با بازی حامد بهداد، باران کوثری، محسن کیایی، نگار عابدی و نادر فلاح ثبت شد. بهمن کامیار تهیه‌کننده این فیلم سینمایی به آی سینما می‌گوید اکران یک فیلم سینمایی قبل از جشنواره فیلم فجر، خطرناک تر از اکران پس از جشنواره است. او همچنین معتقد است که «سد معبر» با فروش خود می‌تواند سنت شکنی کند و گیشه مرده سینما در هفته‌های قبل از جشنواره را احیا کند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش دیروز اعلام کرد که فیلم‌های «سد معبر»، «پسر عمو دختر عمو»، «آرمان شهر» و «کلیله و دمنه» از چهارشنبه این هفته در سینماهای کشور به نمایش در می‌آیند. او همچنین از ثبت قرارداد فیلم «ما خیلی باحالیم» پس از «سد معبر» خبر داد.

بهمن کامیار تهیه‌کننده «سد معبر» درباره نمایش این فیلم و ثبت قرارداد آن با کف فروش سه هفته‌ای گفت:

«قرارداد نمایش با کف فروش سه هفته‌ای به معنای پایان اکران «سد معبر» پس از سه هفته نیست، چون این فیلم تا زمانی که به فروش مناسب خود در سینماهای کشور ادامه دهد، می‌تواند نمایش داشته باشد و اگر پس از چند هفته کف فروش این فیلم در سینمای سرگروه آن حفظ نشود، این فیلم می‌تواند در سایر سینماها به نمایش خود ادامه دهد و محدودیتی برای اکران آن پس از سه هفته به وجود نخواهد آمد.»

کامیار که پیش‌تر می‌خواست «سد معبر» را در نوبت دوم اکران نوروز نمایش دهد، درباره اکران این فیلم سینمایی در شرایط فعلی سینماها گفت:

«با شرایط فعلی سینمای ایران، ما تصمیم گرفتیم که این فیلم پیش از جشنواره فجر به نمایش درآید و از مدیر سینما ماندانا و هم از هدایت فیلم تشکر می‌کنم که شرایط نمایش این فیلم را مهیا کردند.»

او همچنین درباره شرایط فعلی اکران فیلم‌های سینمایی گفت:

«امسال سال بسیار عجیب و غریبی در اکران فیلم‌های سینمایی پشت سر گذاشتیم. من فکر می‌کنم که امسال فیلم سینمایی «سد معبر» می‌تواند با نمایش خود، زمان مرده گیشه سینماها در قبل از جشنواره را احیا کند و با فروش خود در گیشه سنت شکنی کند، زیرا اکران یک فیلم سینمایی قبل از جشنواره بسیار خطرناک تر از نمایش همان فیلم پس از جشنواره فجر است.»

بهمن کامیار همچنین می‌گوید «سد معبر» از تبلیغات محیطی و شهری فعلا محروم است و به همین دلیل از او پرسیده شد که آیا شباهت موضوع این فیلم با ماجراهای ماموران سد معبر شهرداری که در یک سال گذشته ویدیوهای منتشر شده از آن‌ها واکنش‌های منفی بسیاری را برانگیخته، دلیل عدم اختصاص تبلیغات شهری به این فیلم بوده است؟ که او در پاسخ گفت:

«واقعیت این است که مدیران شهرداری هیچگونه محدودیتی را برای ما به وجود نیاورند و ما در آینده جلسه‌ای را با مدیران زیبا سازی شهرداری تهران برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم از تبلیغات شهری بهره مند شویم. خوشبختانه مدیران شهرداری برای اکران این فیلم با ما هماهنگی‌های لازم را انجام دادند و سینماهای وابسته به شهرداری ممانعتی را برای نمایش «سد معبر» به وجود نیاوردند.»

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.