پوستر ژاپنی جدید Pacific Rim Uprising شخصیت Gipsy Avenger را نشان می‌دهد

26 December 2017 - 21:04

لجندری پیکچرز و یونیورسال پیکچرز از پوستر ژاپنی جدیدی برای Pacific Rim Uprising رونمایی کرده‌اند که Jaeger Gipsy Avenger را نشان می‌دهد. ستارگان این فیلم جان اسپانی (John Spaeny)، رینکو کیکاچی (Rinko Kikuchi)، برن گورمن (Burn Gorman)، آدریا آرجونا (Adria Arjona) و چارلی دی (Charlie Day) هستند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

مشکل جهانی میان هیولاهای ویرانگر جهان دیگر و سوپر ماشین‌های هدایت شونده توسط انسان که برای نابودی آن‌ها ساخته شده‌اند، پیش درآمدی بر این تهدید انسانیت در Pacific Rim Uprising بود.

جان بویگا (John Boyega) که در Star Wars: The Force Awakens درخشیده در نقش جیک پنتکاست آشوبگر ظاهر شده که زمانی خلبان Jaeger مشهوری بوده که زمانی پدر افسانه‌ای اش جانش را برای پیروزی انسانیت در برابر Kaiju هیولایی فدا کرده بود. از آن زمان به بعد جیک تمرینش را بخاطر ورود به دنیای جنایت رها کرده بود. اما وقتی خطر توقف‌ناپذیری شهرهای ما را تهدید می‌کند و دنیا را به زانو در می‌آورد، او یکبار دیگر شانسش را امتحان می‌کند تا میراث پدرش را توسط خواهر عجیب و غریبش، ماکو موری (با بازی رینکو کیکاچی) که نسل جدیدی از خلبانان شجاع را رهبری می‌کند که در سایه جنگ بزرگ شده‌اند، زنده کند. درحالی‌که آن‌ها به دنبال عدالت برای سقوط کرده‌ها می‌باشند، تنها امیدشان متحد شدن در دنیایی است که علیه نیروهای انقراض می‌باشد.


خلبان با استعدادی به نام لامبرت (با بازی اسکات ایستوود) و هکر Jaeger پانزده ساله‌ای به نام آمارا (با بازی کایلی اسپانی) به جیک ملحق می‌شوند، در حالی‌که قهرمانان PPDC تنها خانواده‌ی او شوند. این قیام قدرتمندترین نیروی دفاعی علیه هر جنبده‌ی زمین است و آن‌ها ماجرای جدیدی را دنبال می‌کنند.

فیلم Pacific Rim Uprising توسط استیون اس. دونایت (Steven S. DeKnight) کارگردانی شده و ۲۳ مارس ۲۰۱۸ راهی سینماها می‌شود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.