نبردی بین Captain America و Ant-Man که هرگز رخ نداد

24 August 2016 - 11:00

بدون شک فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» بازار جهانی در فصل تابستان را به تصاحب خود در آورد. جدیدترین فیلم منتشر شده توسط دنیای سینمایی مارول سریع و همین‌طور راحت برنده‌ی رقابت شد و طرفدارن نیز ار هر لحظه‌ی آن لذت بردند. بین تیم کاپیتان آمریکا (Captain America) و آیرون‌من (Iron Man)، هر کدام از شخصیت یکی ار جناحین را انتخاب کردند، ولی اعضای این تیم‌ها تغییراتی در خود دیدند. با توجه به یک طراحی هنری مربوط به Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» که در فضای مجازی منتشر شده است؛ ما دو ابرقهرامانی را در حال مبارزه می‌بینیم که در نسخه‌ی نهایی با هم در یک تیم حضور داشتند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در پایین می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید.

CqeknezVMAAyUxq

یکی از طراحان مارول، اندی پارک (Andy Park)، در حساب توییتر خودش این عکس را منتشر کرده است. عکسی که به عنوان دنباله صحنه‌ی فرودگاه (airport sequence) یاد می‌شود؛ کاپیتان آمریکا و مرد مرچه‌ای (Ant-Man) را در حال مبازره نشان می‌دهد. این تصویر به این نکته اشاره دارد که پل راد اسکات لانگ (Paul Rudd Scott Lang) در نقش مرد مرچه‌ای در ابتدا قرار بود که در تیم آیرون‌من حضور داشته باشد.

این تصویر خارق‌العاده کار شده است و نشان می‌دهد که نقش مرد مرچه‌ای در ابتدای کار کاملاً متفاوت بود. در نسخه‌ی نهایی فیلم Captain America در نبرد داخل فرودگاه، مرد مورچه‌ای به یک مرد غول پیکر تغییر پیدا می‌کند که به کاپیتان آمریکا و باکی (Bucky) این فرصت را می‌دهد که فرار کنند، ولی به نظر می‌رسد که در نسخه‌ی اولیه فیلم مرد مورچه‌ای سلاح مخفی آیرون‌من برای مقابله با کاپیتان آمریکا محسوب می‌شد.

به هر اندازه ای که این تصویر زیبا است، ولی باید موافق این بود که حضور مرد مورچه‌ای در تیم کاپیتان آمریکا معقولانه‌تر محسوب می‌شود. رابطه‌ی با هنک پیم (Hank Pym) و سابقه‌ی کیفری، فاصله‌ی اسکات را با تیم آیرون‌من زیاد کرد و همچنین کاپیتان آمریکا با مرد مورچه‌ای نقطه نظرهای مشترکی دارد؛ البته با توجه به توانایی‌های براداران روسو (Russo Brothers) میشد انتظار داشت که سناریوی اولیه نیز به خوبی در فیلم پیاده شود.

اگر مایل به خواندن بررسی فیلم کاپیتان آمریکا:‌ جنگ داخلی هستید؛ با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.