آیا سریال The Defenders نیازی به فصل دوم دارد؟

27 December 2017 - 21:07

اخیرا فصل دوم سریال The Punisher تمدید شده و این خبر طرفداران را خوشحال کرده اما این تمدید سوالی را در اینجا مطرح کرده: آیا فصل دوم سریال The Defenders (مدافعان) که سریال شبکه نتفلیکس مارول است و بزرگترین ابرقهرمانان نیویورک را گرد هم آورده نیز تمدید می‌شود؟ تاکنون The Defenders تنها سریالی بوده که هنوز خبری از تمدید آن نیست. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این تصمیم عاقلانه‌ای از سوی مارول و نتفلیکس است. واقعیت این است که سریال مدافعان به هدف خود رسیده و نیازی به فصل دوم ندارد.
این مسئله اهمیت دارد که بدانیم سریال مدافعان نقش مهمی در نتفلیکس مارول داشته و اوج روایت را در اولین موج سریال‌های نتفلیکس مارول به راه انداخته است. این مهم به مارول این امکان را می‌دهد تا برای این سریال بطور مجزا بازاریابی کند و تاکید بر نوع متصل به هم آن داشته باشد. این باعث هدایت سریال‌ها شده و امکان تبلیغات را برای آن‌ها فراهم می‌کند. این زمانی که Iron Fist ساخته شد وجود داشت که تبلیغات خیلی برای مارول و نتفلیکس موفق نبود و آن‌ها به سراغ مدافعان رفتند. دومین تریلر این سریال نیز نشان داد که به پایان خود نزدیک است.

برای نتفلیکس، کل این فرضیه به شدت ارزشمند بود. این باعث شد مشخص گردد چه نوع بیننده‌ای به این دست از سریال‌ها علاقمند است. سپس آن‌ها به ارزیابی علاقه مخاطبین به کراس‌اورهای این سریال‌ها پرداختند. نتفلیکس به این موضوع بصورت داده مفیدی نگاه کرد اما آیا این دیدگاه‌ها واقعا مفید بودند؟ وقتی حرف از اطلاعات مخاطبین و نظرسنجی‌ها می‌شود نتفلیکس حرفی نمی‌زند و این انتشار مطبوعاتی کمی عجیب بنظر می‌رسید. طبق نظر شرکت‌های تجزیه و تحلیل تبلیغاتی، مدافعان سریال خیلی محبوبی نبود. اگر موضوع همین باشد، می‌توان فهمید که کراس‌اور کمتری نسبت به آنچه مارول امید داشته، رخ دهد.

سریال مدافعان ۱۸ اوت به پایان رسیده و از آن زمان به بعد خیلی از این سریال نشنیده‌ایم. اگر نگاهی بر رسانه‌های اجتماعی داشته باشید می‌بینید که تقاضا برای فصل دوم این سریال پایین است.‌ برخلاف این، با فاصله دو ماهه بین پخش فصل اول جسیکا جونز و اعلام فصل دوم آن، که خبر خوشحال کننده‌ای برای طرفداران کارآگاه ابرقهرمان کریستن ریتر (Krysten Ritter) بود را شاهد بودیم.

حتی صرف‌نظر از نقدها و استقبال طرفداران از مدافعان، حقیقت این است که این سریال به هدف خود دست یافته است. این سریال به فاز اول سریال‌های نتفلیکس مارول پایان داده و به دنیای منسجمی دست یافته است.

هر مجموعه انفرادی لحن و سبک خاص خودش را داشته است. تنها مورد نامطمئن Iron Fist است اما مارول امیدوار است که تهیه کننده جدیدش، راون متزنر (Roven Metzner) این مجموعه را احیا کند. با این حال، طرفداران علاقمند هستند ببینند چطور این قهرمانان مختلف می‌توانند تعامل داشته باشند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Ali Danger says:

    این سریال بیشتر برای آشنایی شخصیت ها با هم بود. بنظرمن الان که همو میشناسن میتونن تو سریال های همدیگه نقش داشته باشن و زیاد نیازی به فصل دوم دیفندرز نیست.