استیون دی‌نایت دوست دارد تا به مارول بازگردد

27 December 2017 - 22:50

استیون دی‌نایت (Steven DeKnight) مسئول پخش فصل اول سریال Daredevil «دردویل» اخیرا خاطر نشان کرده است که دوست دارد بازهم با استودیو مارول کار کند. این در حالی است که او در شرایط فعلی کارهای زیادی برای انجام دادن دارد و سرش شلوغ است. دی نایت کارش با مارول را با اولین فصل از سریال «دردویل» از Netflix آغاز کرد. پدیدآورنده‌ی این مجموعه درو گودارد (Drew Goddard) بود که این پروژه را برای رسیدن به دیگر پروژه‌ها مانند Spider-Man «مرد عنبکوتی» از شرکت سونی، رها کرد. پس از موفقیت در اولین پروژه، دی‌نایت نیز آن را رها کرد تا به فیلم‌های دیگر برسد. به عنوان مثال به اتاق نویسندگی فیلم Transformers «تبدیل شوندگان» از شرکت پارامونت پیوست و کمی بعد به Pacific Rim Uprising ملحق شد. دنباله‌ای که گولرمو دل تورو (Guillermo del Toro) در سال ۲۰۱۳ ریبوتی از آن ساخت. برای آگاهی از جزئیات خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

دی‌نایت اکنون برای تماشاگران تلویزیون بعنوان پدید آورنده‌ی مجموعه‌ی Spartacus «اسپارتاکوس» شناخته شده است، که شامل چهار فصل بود. پس از آن این نویسنده و کارگردان به مجموعه‌های علمی تخیلی و اکشن پیوست که اصلا به نفع او نبود. با این حال او دست از فیلم‌سازی برنداشت و به پروژه‌ی بزرگی مثل بلاک باستر Pacific Rim Uprising که در ماه مارچ ۲۰۱۸ اکران می‌گردد، پیوست.

اما همان زمانی که دی نایت در پروژه‌‌ی اخیرش، با غول‌های عظیم‌الجثه کار می‌کرد، نمی‌خواست که از دنیای سینماتیک مارول آنچنان دور شود. پس از راه‌اندازی نخستین سریال مارول توسط دی نایت، که نظر مثبت هواداران و منتقدان را در پی داشت، به نظر می‌رسد که استودیو  مارول نیز می‌خواهد پروژه‌ی دیگری به او بدهد.  دی نایت در حساب توییتر خودش گفته است:‌ عاشق کار کردن مجدد با مارول هستم.

هنوز حرفی مبنی بر این‌که آیا مارول به دنبال بازگرداندن دی نایت به کار بر روی یک پروژه‌ی دیگر است یا خیر، به میان نیامده است، اما با توجه به محبوبیت او دربین هواداران تلویزیونی، و همینطور ساخت بلاک باستر Pacific Rim Uprising که اکرانش در پیش رو است، استودیو ممکن است که بخواهد در مورد بازگرداندن او برای یک فرانچایز یا مجموعه‌ی تلویزیونی دیگر، فکر کند. در حقیقت اکنون که دی نایت یک بلاک باستر منحصر به فرد را کارگردانی کرده است، ممکن است که مارول در یکی از پروژه‌های بعدی‌اش با او همکاری کند.

اگر سریال «دردویل» بازگردد، دی نایت می‌تواند یک انتخاب خوب از مارول برای ٖآن باشد که این می‌تواند در آینده‌ی نزدیک اتفاق بیوفتد.

منع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.