فیلم‌برداری فصل سوم Outlander آغاز شده است

24 August 2016 - 09:00

آخرین باری که موقرمز اسکاتلندی مورد علاقه‌مان و معشوقه‌اش را دیدیم قسمت آخر فصل دوم سریال Outlander بود. این سریال با یک پایان کوبنده، ناراحت‌کننده و البته متفاوت نسبت به دیگر قسمت‌های فصل دوم با ستایش طرفداران همراه شد و به محض پایان یافتن آن، درک کردیم که نمی‌توانیم برای فصل سوم و ادامه ماجراهای کلر فریزر (Claire Fraser) و جیمی فریزر (Jamie Fraser) صبر کنیم. در جدیدترین توییت های منتشر شده توسط سم هیوین (Sam Heughan) و کترینا به لف (Caitriona Balfe) بازیگر نقش جیمی و کلر فهمیدیم که فیلم‌برداری فصل سوم آغاز شده است.

سم هیوین مشخصاً نمی‌تواند تصویری از ست و صحنه فیلم‌برداری منتشر کند اما با فرستادن تصویری از شخصیت مایک میرز (Mike Myers) در فیلم‌های Austin Powers – که در آن‌ها نقش یک اسکاتلندی مضحک را بازی کرده بود – با هواداران شوخی کرد. کترینا هم این حرکت او را بی‌جواب نگذاشت و در توییتی نوشت که اگر قرار است او این شکلی باشد، تجدیددیدار کلر و جیمی خیلی هم طول نمی‌کشد و ادامه‌دار نخواهد بود!

اگر سریال را دنبال نکرده‌اید از خواندن ادامه خبر خودداری کنید: اسپویلر در ادامه

همان‌طور که می‌دانید، در قسمت پایانی فصل دوم سریال با نام Dragonfly in Amber «سنجاقک در کهربا» کلر را دیدیم که از صحنه نبرد دشت کالودن (Battle of the Culloden Moor) و از طریق سنگ‌های مرموز به گذشته می‌رود و جیمی با وداعی تلخ به صحنه نبرد اسفناک کالودن بازمی‌گردد. سریال بیشتر این قسمت را صرف معرفی دو شخصیت جدید می‌کند، بریانا (دختر جیمی) و راجر فرزندخوانده کشیش ویک فیلد که هم اکنون در مراسم تشییع جنازه او هستند را می‌بینیم. ۲۰ سال گذشته و پیری بالاخره بر کلر غلبه کرده است. او در نهایت حقیقت را با دخترش در میان می‌گذارد و بعد از اینکه می‌فهمد جیمی از نبرد کالودن جان سالم به در برده تصمیم به بازگشتن می‌گیرد!

در کتاب سوم از مجموعه Outlander به قلم کم‌نظیر دایانا گابالدون داستان باری دیگر از صحنه نبرد کالودن و تقلای جیمی آغاز می‌شود. به لک جک رندال هم در این نبرد حضور دارد اما بهتر است دیگر ادامه ندهیم و سرنوشت آن را مشخص نکنیم. تنها می‌دانیم که در فصل سوم جیمی و کلر همدیگر را پیدا می‌کنند و رابطه و تعاملی که این شخصیت‌ها بعد از گذشت ۲۰ سال با یکدیگر دارند باید دیدنی و بسیار جذاب باشد.

آیا شما هم منتظر فصل سوم Outlander هستید؟ نظرات خود را در مورد این سریال با ما در میان بگذارید.

منبع: IBTimes

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.