احتمالا رایلی کیو قرار است تا نقش پویزن آی‌وی را ایفا کند

28 December 2017 - 19:57

اخیرا زمزمه‌هایی غیررسمی راجع به این موضوع می‌شنویم که یک ستاره سینمایی دیگر نیز قرار است تا نقش یکی از شخصیت‌های کتاب‌های مصور را ایفا کند؛ این‌بار این زمزمه‌ها حاکی از آن است که بازیگر فیلم‌های Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: جاده خشم» و Logan Lucky «لوگان خوش‌شانس»، یعنی رایلی کیو (Riley Keough) قرار است تا نقش شخصیت پویزن آی‌وی (Poison Ivy) را ایفا کند. این تبهکار که مربوط به دنیای شخصیت بتمن است، از زمانی که اوما تورمن (Uma Thurman) نقش پاملا آی‌وی (Pamela Ivy) را در فیلم Batman & Robin «بتمن و رابین» به کارگردانی جوئل شوماخر (Joel Schumacher) ایفا کرد، دیگر در هیچ فیلمی حضور نداشته است. حتی با وجود ناامیدی که نسبت به این فیلم داریم، ولی باید به این نکته توجه کنیم که به خاطر این فیلم بود که شخصیت شروری که قدرت کنترل گیاهان را در دست داشت، توانست در یک فیلم حضور یابد، زیرا بعد از آن فیلم‌های سه‌گانه‌ی Dark Knight «شوالیه تاریکی» به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) علاقه‌ای نداشت که شخصیت‌های قدرتمند دیگری را در کنار شخصیت بتمن به نمایش بگذارد، مخصوصا شخصیتی که موهای قرمز براق و پوست سبز رنگ داشته باشد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

به‌نظر می‌رسد که اکنون زمان حضور نداشتن آی‌وی به پایان رسیده است و این شخصیت دوست دارد تا دوباره در یک فیلم حضور یابد، گرچه که این‌بار او احتمالا قرار است تا در سریال Gotham «گاتهام» مربوط به شبکه‌ی فاکس (FOX) ایفای نقش کند که یک سؤال نه‌چندان مهم را مطرح می‌کند و آن این است که: چه زمانی کسی این شخصیت خراب‌کار را برای ایفای نقش در فیلم‌های بزرگ‌تر انتخاب خواهد کرد؟ عوامل سریال گاتهام نیز تاکنون سه‌بار تلاش کرده‌اند تا شخصیت آی‌وی را وارد سریال کنند و به‌نظر می‌رسد اکنون تصمیم گرفته‌اند تا این شخصیت را توسط رایلی کیو وارد این سریال کنند.

هنوز این احتمال وجود دارد که آی‌وی در فیلم Gotham City Sirens «سیرن‌های شهر گاتهام» در مقابل شخصیت‌های هارلی کویین (Harley Quinn) و زن گربه‌ای (Catwoman) نیز ایفای نقش کند، و چنین اتفاقی این فرصت را به آی‌وی می‌دهد تا به عرصه‌ی فیلم‌های بزرگ‌تری وارد شود. هنوز سؤالاتی باقی می‌ماند درباره این‌که کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) قصد دارد تا ابتدا چه فیلمی را برپایه‌ی شخصیت هارلی کویین بسازد، و سؤال بعدی این‌که آیا این استودیو هنوز قصد دارد که فیلم Gotham City Sirens را تولید کند یا خیر؟ ولی این سؤالات موجب این‌ نمی‌شود که طرفداران این فیلم دست از حدس و گمان درباره بازیگرانی که قرار است تا این شخصیت‌ها را ایفا کنند بردارند و این سؤال را نداشته باشند که آیا کیو قرار است تا یکی از این بازیگران باشد یا خیر.

همچنین اخیرا رایلی کیو در جواب یکی از کاربران شبکه‌های مجازی در جواب این سؤال که “آیا بازی در نقش شخصیت دختر خفاشی را ترجیح می‌دهد یا شخصیت پویزن آی‌وی را؟”، این‌گونه پاسخ داد که:

من شخصیت پویزن آی‌وی را دوست دارم و او شخصیت محبوب من است.

جدا از علاقه‌ای که او در شبکه‌ی اجتماعی‌اش از خودش نشان داد (که اگر بخواهیم منصفانه به این موضوع نگاه کنیم، او صرفا اعلام کرده است که شخصیت پویزن آی‌وی شخصیت مورد علاقه او است)، کیو یک انتخاب خیلی قدرتمند انجام داده است. او یک بازیگر بااستعداد است و همچنین یکی از بازیگران مورد علاقه استیون سودربرگ است؛ او با سودربرگ در فیلم‌هایی مثل Logan Lucky که بالاتر نیز به آن اشاره شد، و فیلم Magic Mike «مایک جادویی» و همچنین سریال تلوزیونی The Girlfriend Experience، همکاری داشته است. شما همچنین می‌توانید نقش‌آفرینی‌های کیو را در فیلم‌هایی مانند It Comes at Night «در شب می‌آید» و American Honey «عسل آمریکایی» ببینید.

با توجه به سابقه‌ی کاری کیو می‌شود ادعا کرد که او برای ایفای نقش شخصیت پویزن آی‌وی بسیار گزینه‌ی مناسبی است و همچنین او استطاعت آن‌را دارد که در آینده این شخصیت را به فیلم‌های بزرگ‌تری وارد کند که طرفداران علاقه به تماشای آن‌ها دارند. اگرچه هنوز این موضوع تایید نشده است و در حد شبکه‌ی اجتماعی مجازی بوده‌است، و ما باید منتظر بمانیم تا اخبار بیشتری پیرامون این موضوع به‌دست آوریم.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.