مایک فلنگان قصد دارد تا ادامه داستان فیلم Shining را بسازد

29 December 2017 - 16:57

کارگردان فیلم Gerald’s Game «بازی جرالد»، یعنی مایک فلناگان (Mike Flanagan) اعلام کرده است که می‌خواهد تا ادامه‌ی رمان The Shining «درخشش» را کارگردانی کند؛ این رمان عنوان Doctor Sleep «دکتر خواب» را دارد. فیلم Gerald’s Game به کارگردانی فلناگان ساخته شد. این فیلم ژانر ترسناک روانشناختی دارد و از شبکه‌ی نتفلیکس (Netflix) به نمایش گذاشته شد و از روی رمانی با همین نام به نویسندگی استیفن کینگ ساخته شده است؛ در این فیلم بازیگرانی چون کارلا گوجینو (Carla Gugino) و بروس گرینوود (Bruce Greenwood) ایفای نقش می‌کنند که نقش یک زن و شوهر به نام‌های جرالد و جسی بورلینگیم (Jessie Burlingame) را ایفا می‌کنند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

رمان Doctor Sleep در سال ۲۰۰۹ منتشر شد؛ این رمان به عنوان ادامه‌ی رمان The Shining بود که در سال ۱۹۷۷ منتشر شد و معروف‌ترین رمان استیفن کینگ به حساب می‌آید. این رمان داستان بزرگسالی دنی تورانس (Danny Torrance) را دنبال می‌کند که از پدرش، یعنی جک تورانس (Jack Torrance)، خشم و مصرف مشروبات الکلی را به ارث برده است. او در طی مسافرت در کشورش در یک شهر کوچک در نیوهمپشایر (New Hampshire) به اقامت می‌پردازد و فقط برای سرکوب توانایی‌های روانی‌اش به جهت بازگرداندن آن‌ها، مصرف مشروبات الکلی را متوقف می‌کند.

در مصاحبه با پایگاه کتابخانه‌ی لیلجا (Lilja’s Library) که مربوط به رمان‌ها و آثار استیفن کینگ است، فلناگان توضیح داد که فیلم‌برداری رمان Gerald’s Game بسیار سخت بوده است و همچنین گفت که کدام یکی از کتاب‌های بعدی استیفن کینگ را دوست دارد تا ادامه بدهد. فلناگان درحال حاضر درحال تولید سریالی برای شبکه‌ی نتفلیکس با نام The Haunting of Hill House می‌باشد، ولی او خیلی مشتاق است تا دوباره در آینده به رمان‌های استیفن کینگ برگردد و دوباره بر روی آن‌ها کار کند. شما در ادامه می‌توانید بخشی از مصاحبه‌ی فلناگان با این پایگاه خبری را بخوانید:

لیلجا: اگر قرار باشد تا یک کتاب دیگر از کتاب‌های استیفن کینگ را انتخاب کنید. کدام کتاب را انتخاب خواهید کرد؟ چرا؟

مایک فلناگان: کتاب‌های بسیاری مدنظر من هستند. ولی آن کتاب‌هایی که دوست دارم بیشتر از همه به آن‌ها رجوع کنم، کتاب‌های Doctor Sleep و Lisey’s Story «داستان لیزی» است. من به هر دو این کتاب‌ها علاقه دارم زیرا من بیشتر با شخصیت‌های اصلی داستان‌ها شناخته می‌شوم. کتاب Lisey’s Story یک داستان خیره‌کننده است و یک کشف زیبا از ازدواج است. از طرفی نیز چه کسی وجود دارد که علاقه به سرمایه‌گذاری دوباره در دنیای دنی تورانس را نداشته باشد؟

همچنین کتاب The Doctor Sleep داستان آبرا استون (Abra Stone) را نیز تعریف می‌کند؛ او یک دختر بچه است که در سال ۲۰۰۱ متولد شده است و قدرت‌های روانی خودش را نشان می‌دهد و به شخصیت دنی مرتبط می‌شود.

جالب است بدانید که این اولین باری نیست که ما اخباری درباره فیلمی براساس رمان Doctor Sleep می‌شنویم. سال پیش این اخبار منتشر شد که آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman) قرار است تا با همکاری استودیو برادران وارنر (Warner Bros) و با تهیه‌کنندگی جان برگ (Jon Berg) و جان گوندا (Jon Gonda)، یک تیم تشکیل دهند و تلاش کنند تا بتوانند براساس رمان Doctor Sleep، یک فیلم بسازند. آخرین اخباری که ما درباره این پروژه شنیدیم، این بود که این پروژه بدون کارگردان است؛ پس تا جایی که ما می‌دانیم، فلناگان ممکن است هنوز این شانس را داشته باشد که ادامه‌ی فیلم The Shining را بر اساس رمان Doctor Sleep بسازد. اگر اخبار جدیدی درباره این فیلم منتشر شد، ما آن‌ها را با شما در میان خواهیم گذاشت، پس با سینما گیمفا همراه باشید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.