پروژه ریبوت بعدی دیزنی: The Rocketeer!

29 July 2016 - 04:17

یک روز دیگر و باز هم یک ریبوت دیگر از دیزنی! اینبار این کمپانی The Rocketeer را در نظر دارد! با توجه به گزارشات بدست آمده از منابع خبری معتبر شرکت دیزنی برنامه دارد تا فیلم The Rocketeer را ریبوت کند.

با استناد به گزارشات بدست آمده، Max Winkler و Matt Spicer برای نویسندگی این اثر در نظر گرفته شده اند. با توجه به چکیده ای که از گزارش ها میتوان برداشت کرد، اثر جدید به عنوان یک “ادامه” شناخته می شود و داستان آن ۶ سال پس از روایت اصلی فیلم The Rocketeer اتفاق می افتد. نقش اصلی این فیلم یک زن سیاه پوست خواهد بود که هنوز بازیگر این نقش اعلام نشده است.

لازم به ذکر است که این اثر جدید علاوه بر ارائه یک داستان تازه در سری، از زاویه های دیگری شخصیت های داستان را مورد بررسی قرار می دهد.

Secord در جنگ با نازی ها ناپدید شده و در این شرایط یک قهرمان جدید ظهور کرده کرد. یک خلبان زن آفریقایی-آمریکایی که در تلاش است تا جلوی دانشمندی که قصد دارد تکنولوژی ساخت جت پک را بدزد، بگیرد.

اینکه دیزنی قصد دارد تا یک زن سیاه پوست را برای نقش اصلی فیلم انتخاب کند واقعا جالب است، چرا که شایعات اخیر از یک Iron-Man جدید با شخصیتی سیاه پوست و البته مونث خبر می دهند!

فیلم اصلی The Rocketeer در سال ۱۹۳۸ به کارگردانی Joe Johnson انتشار یافت. قابل توجه است که افراد سرشناسی همانند Billy Campbell (بازیگر نقش خلبان Cliff Secord) در این اثر به یادماندنی ایفای نقش کردند.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.