جلوه‌های بصری خیره‌کننده در انتظار طرفداران Doctor Strange

24 August 2016 - 12:00

فاز سوم فیلم‌های استودیوی مارول، اوایل امسال با فیلم بسیار موفق Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ دخلی» شروع شد و در ماه نوامبر با معرفی جادوگر اعظم در فیلم Doctor Strange ادامه می‌یابد. در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید. این فاز سوم، با سفرهای فضایی دنیای مارول، (که قبلا آن را در Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» و اندکی در Ant-Man دیدیم) ادامه می‌یابد و Doctor Strange تماشاگران را به ابعادی از دنیا می‌برد که قبلا لمس نشده‌است.

سبک بصری فیلم توسط کسانی که در ساخت آن دخیل بوده‌اند با عنوان «فانتزی خیالی مارول» معرفی شده‌است و ما نیز قبلا با دیدن تریلرها، پوسترها و تصاویری که توسط خود استودیو منتشر شده‌است، شاهد جلوه‌های بصری خمیده و ناموزونی که در انتظارمان است، بودیم. با این وجود، قسمت کوتاه دیگری نیز از این فیلم منتشر شده‌است که تنها تعداد کمی افراد خوش‌شانس توانستند آن را در Comic Con شهر سن‌دیگو ببیند. این قسمت کوتاه باعث مات و مبهوت شدن همه از جمله خود دکتر استرنج، یعنی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) شد.

او در مصاحبه‌ای با مجله Empire، در مورد واکنشش به دیدن آن قسمت از فیلم که جلوه‌های بصری خیره‌کننده، شامل پنل‌های دوار معروف در کتاب‌های کامیک، داشت، این‌گونه توضیح داد:

doctor-strange-trailer-poster-comic-con

دیدن بعضی قسمت‌ها باعث شد که به خودم بگویم، «وای خدا، من بخشی ازاین فیلم هستم». آن‌ها پوسترهایی را در ابتدا به شما نشان می‌دهند، ولی در آخر کار است که می‌بینید در چه پروژه بزرگی همکاری داشتید و درگیر چه روند کاری عظیمی بودید. البته این را بگویم که در حین فیلم‌برداری نیز من بسیار لذت بردم، چون بسیاری از عناصر موجود در فیلم واقعی هستند، چه طراحی صحنه‌هایی که باعث می‌شد اتاق کوچک شود، چه طراحی فوق‌العاده لباس‌ها.

این را می‌دانیم که کامبربچ نقش‌های فراوان و متفاوتی در تلویزیون و سینما بازی کرده‌است (از جمله نقش شرلوک هولمز در سریال معروف شرلوک، محصول BBC) اما نقش استفن استرنج کاملا با دیگر نقش‌های او تفاوت دارد. کامبربچ هم‌چنین در مورد این‌که چه چیزی باعث شد تا بازی در نقش این ابرقهرمان جادویی را قبول کند، این‌گونه توضیح داد:

مهم‌ترین جاذبه برای من به عنوان بازیگر فیلم‌نامه، کارگردان، کوین فیج و صحبت‌هایی بود که پیرامون این موضوع انجام شد که چگونه می‌توان شخصیتی مربوط به دهه ۶۰ و ۷۰ را به دنیای امروز ربط داد.

او هم‌چنین گفت که این نسخه از استفن استرنج غرور کمتری نسبت به شخصیت کامیک‌بوکی دارد، غروری همراه با شوخ‌طبعی. جلوه‌های ویژه‌ای که فیلم قرار است به نمایش بگذارد، تنها عنصری نیست که طرفداران مشتاق به دیدن آن هستند: جزئیات دیگری از جمله لباس استرنج، محل اقامت او و معبدِ معبدها (Sanctum Sanctorum) حس کنجکاوی طرفداران را برانگیخته است. لحظه خاصی در تریلر دوم منتشر شده وجوددارد که در آن استرنج شنل معروف خودش (شنل صعود) را به شانه‌اش می‌اندازد که شاید شاخص‌ترین قسمت این تریلر باشد. کامبربچ در این مورد می‌گوید واقعا دیدن به وجد آمدن تماشاگران در آن لحظه بسیار برایم جالب بود. او واقعا لیاقت آن لحظه را داشت.

Doctor Strange یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های مارول به خاطر جلوه‌های بصری فوق‌العاده و منحصر به فرد خود است. هم‌چنین حضور یکی از جالب‌ترین کاراکترهای دنیای کامیک در پرده نقره‌ای سینما، فیلم را بیش از پیش جذاب کرده‌است.

Doctor Strange در تاریخ ۴ نوامبر سال جاری میلادی به نمایش در می‌آید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Chester says:

    به عنوان یک طرفدار کمیک و فیلم های کمیکی و کسی که Dr.Strange دومین شخصیت مورد علاقم تو ماروله ،میگم ،
    این فیلم از نظر منتقدین محترم بسیار خوش خواهد درخشید ، و خب من هم خیلی دوست دارم فیلم اختصاصی شخصیت محبوبم از همه لحاظ موفق بشه ، ولی اون چیز جالب و چیزی که ازش مطمنم اتفاق میوفته اینه که فیلم دارای جلوه های ویژه خیلی زیادی خواهد بود ( که من واقعا دوست دارم و به نظرم باید اینطوری باشه ) و دقیقا یکی از نقاط قوت فیلم که منتقد ها هم خیلی به اون اشاره خواهند کرد همین جلوه های ویژه خواهد شد ، در صورتی که یکی از نکات خیلی منفی فیلم های اخیر DC رو همین جلوه های ویژه دونستن .
    مطمن باشید ۹۹٪ همچین اتفاقی خواهد افتاد ..
    خلاصه خیلی منتظر این فیلم هستم ، بعد چند سال دیدن دکتر تو یه فیلم سینمایی درجه یک خیلی هیجان انگیزه .
    ‎‎‎:)‎