کارگردان Bumblebee سری جدید Transformers را چگونه خواهد ساخت؟

1 January 2018 - 14:55

تراویس نایت (Travis Knight) امیدوار است که بتواند رشادت و شوخ طبعی را وارد فرنچایز Transformers یعنی فیلم جدید Bumblebee: The Movie کند. بعد از ساخت پنج سری از مجموعه Transformers، پارامونت در حال آماده‌سازی برای انتشار اولین فیلم سولو یا اسپین‌آف خود است. Bumblebee نه تنها اولین اسپین‌آف در این دنیاست بلکه اولین فیلم Transformers است که توسط مایکل بی (Michael Bay) کارگردانی نشده است. اینبار جای او را کارگردان تحسین شده‌ی انیمیشن Kubo و Two Strings یعنی نایت گرفته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

نایت کارش را در Laika Entertainment بعنوان تهیه کننده قبل از اینکه عضو هئیت مدیره شود در سال ۲۰۰۹ آغاز کرد. او کار کارگردانی را سال قبل با انیمیشن Kubo شروع کرد و اکنون سعی دارد برای اولین بار کارگردانی فیلم لایو اکشن Bumblebee را برعهده گیرد. نگاه نایت به اسپین‌آف Transformers همانند The Iron Giant در گذشته است و براساس چیزی است که نایت خودش باید موضوع را پیشنهاد دهد. از وی در مصاحبه با Empire پرسیده شد که می‌خواهد برای Bumblebee چکار کند. در حالی‌که پنج سری قبلی Transformers هر بار پیشرفت داشته، نایت می‌خواهد روح تازه‌ای در این فرنچایز بدمد:

میخواستم به این فرنچایز بزرگ و گران ‌نزدیک بشم و روی کوچکترین چیزها هم تمرکز کنم. هر کاری که در Laika انجام دادم، جستجو برای ترکیب هنری تاریکی و نور، سختی و گرما، شوخی و رشادت، میخوام همه‌ی اینا رو به این فرنچایز بیارم.

بیشتر بخش‌های طرح داستان Bumblebee هنوز یک راز باقی می‌مانند و فقط با شروع تبلیغات می‌شود این حرف‌های نایت را دید. کاملا مشخص است که این فیلم دنباله‌رو Bumblebee در ۱۹۸۰ است، جایی که زن جوانی به نام چارلی (با بازی هایلی استینفلد) مالک آن می‌شود. با اینکه خلاصه داستان Bumblebee چیزی را لو نمی‌دهد، گزارشاتی از دیگر نمایشات Transformers در این فیلم بعمل آمده‌اند. Bumblebee بودجه کمتری نسبت به سری‌های قبلی داشته و این یعنی این فیلم روبات‌های زیادی نخواهد داشت.


با فرض اینکه نایت وعده خوبی داده باشد، Bumblebee باید از این تغییر استقبال کند. با اینکه فیلم‌های بی عناصر داستانی داشتند که نایت بدان‌ها اشاره داشت، آن‌ها به شیوه درستی ترکیب نشده‌اند. بعنوان مثال، فیلم‌های بی هیچوقت بدون کمدی نبودند اما با این جوک‌ها و طریقی که سعی داشتند مردم را بخندانند، باعث شدند جا برای کار بیشتری بماند. اگر این همان چیزی باشد که نایت می‌خواهد با فیلمش انجام دهد، و فقط روی داستان ساده‌ای درباره یک دختر و ماشینش تمرکز کند، Bumblebee می‌تواند دقیقا همان چیزی باشد که نایت می‌خواهد.

اگر Bumblebee: The Movie قادر باشد انتظارات بیشتر مردم را درباره فرنچایز Transformers برآورده کند، عصر جدیدی را شاهد خواهیم بود. کسی چه می‌داند شاید این فیلم محبوب‌ترین فیلم Transformers شد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.