سری جدید جنگ ستارگان در اسکاتلند فیلمبرداری می‌شود

1 January 2018 - 22:00

سری جدید جنگ ستارگان، قسمت نهم یا سه‌گانه جدید ریان جانسون (Rian Johnson) از ژوئن ۲۰۱۸ کار فیلمبرداری‌اش را در اسکاتلند آغاز می‌کند. وقتی کمپانی دیزنی به لوکاس‌فیلم دست یافت، این استودیو اعلام کرد که سه‌گانه جدیدی سال ۲۰۱۵ با جنگ ستارگان: قسمت ۷- The Force Awakens جی. جی. ابرامز (J. J. Abrams) شروع می‌شود. دیزنی و لوکاس‌فیلم برای تعدادی فیلم گلچین شده برنامه‌ریزی کردند که هر بار قسمتی اکران می‌شود و اولین آن‌ها Rogue One: A Star Wars Story بود که در سال ۲۰۱۶ اکران شد. اخیرا جنگ ستارگان: قسمت هشت- The Last Jedi ساخته‌ی ریان جانسون اکران شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

قبل از اکران The Last Jedi، دیزنی و لوکاس‌فیلم از کار این نویسنده-کارگردان راضی بوده و اعلام کرده بودند که جانسون سه‌گانه جنگ ستارگان خود را خواهد داشت و با مجموعه اسکای‌واکر کاملا بی‌ربط است. از آنجایی‌که هیچ یک از فیلم‌های سه‌گانه جانسون تاریخ اکران ندارند، و لوکاس‌فیلم قرار است Solo: A Star Wars Story و Star Wars: Episode IX را به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ اکران کند، معلوم نیست چه موقع فیلم‌های جانسون اکران شوند. هنوز حداقل یک فیلم جدید جنگ ستارگان سال آینده تولید می‌شود.

سایت خبری Daily Record اعلام کرده که فیلم جدید جنگ ستارگان کار فیلم‌برداری‌اش را از ژوئن ۲۰۱۸ در اسکاتلند خصوصا در کشور آرگیل آغاز می‌کند‌. این سایت خبری اعلام داشته که این فیلم جنگ ستارگان قرار است اولین فیلم از سه‌گانه جدید جانسون باشد.‌ منبع این خبر گفته:

همانطور که این قضیه در مورد تمامی جنگ ستارگان صدق می‌کند، این فیلم در سکوت کامل خبری کار خود را آغاز کرده و قرار است صحنه‌های فیلم در Rest and Be Thankful فیلم‌برداری شوند. مابقی کار فیلم‌برداری در کشور دیگری انجام می‌شود.

با توجه به این گفته، سه‌گانه جانسون هنوز داستانی ندارد چه برسد به اینکه بخواهد نویسنده یا کارگردان برای هر یک از سه فیلم داشته باشد و هنوز مشخص نیست جانسون قرار است کدام یک از این سه فیلم را بنویسد یا کارگردانی کند. هرچند قرار است برای قسمت نهم بازگردد و کار فیلم‌برداری جدیدترین سه‌گانه جنگ ستارگان از ژوئن ۲۰۱۸ آغاز می‌شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که تولید لوکاس‌فیلم برای فیلم‌برداری این فیلم در اسکاتلند در تابستان امسال، قسمت نهم ابرامز و نه اولین فیلم سه‌گانه جدید جانسون باشد.

البته طرفداران کار جانسون در The Last Jedi بدون شک مشتاق هستند ببینند این نویسنده و کارگردان می‌خواهد با خط داستانی سه‌گانه جنگ ستارگان چکار کند. شاید بیشترین انتقادها به The Last Jedi ناشی از فصل میانی بودن آن در سه‌گانه شخص دیگری است. پس وقتی به جانسون این اجازه داده می‌شود که سه‌گانه‌اش را در کهکشان دور بسازد، شاید بحث راضی نگه داشتن مردم در میان باشد.

هنوز زود است درباره فرایند توسعه فیلم‌های جنگ ستارگان جانسون صحبت کرد، فقط می‌شود فرض کرد که پروژه جنگ ستارگان که قرار است در اسکاتلند فیلم‌برداری شود قسمت نهم ابرامز است که پایانی بر داستان‌های The Force Awakens و The Last Jedi خواهد بود و این سه‌گانه را به نتیجه‌گیری حماسی می‌رساند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.