سریال Game of Thrones بسیار تاریک‌تر می‌شود

24 August 2016 - 10:01

پایان فصل شش سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» داستان کلی فصل‌های هفت و هشت را مشخص کرد. دنریس تارگرین در راه وستروس و وایت واکرها در راه جنوب هستند. جان اسنو در وینترفل حکمفرما است و سرسی لنیستر تخت پادشاهی در سرزمین‌های پادشاهی را به تصاحب خود در آورده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

به نظر می‌رسد که فصل‌های هفت و هشت بیشتر از هرچیزی شامل درگیری‌های این چهار دشمن با هم باشد که احتمال رخ دادن جنگ‌های بزرگ را افزایش می‌دهد. از آن جایی که تنها دو فصل از سریال باقی مانده است؛ به احتمال زیاد برخی از شخصیت‌ها دچار مشکلات بزرگی می‌شوند و پایان بدی برای آن ها رقم خواهد خورد. یکی از ستارگان سریال در صحبت‌های خود اشاره داشت که یک دوگانگی در سریال به وجود خواهد آمد.

کیت هارینگتون (Kit Harrington) بازیگر نقش جان اسنو که به تازگی کاندید جایزه امی شده است در مصاحبه‌ی اخیر خود، به گوشه‌ای از داستان دو فصل باقی مانده اشاره داشت:

در ابتدا باید تاکید کنم که من هنوز نمایش‌نامه را نخوانده‌ام و تنها حدس خود را در این مورد بیان می‌کنم؛ من فکر می‌کنم که سریال قرار است بسیار تاریک و غمناک شود و سپس با یک پایان خوب مواجه شویم. فکر می‌کنم که در فصل هفت شاهد حمله وایت واکرها و ارتش مردگان خواهیم بود که این می‌تواند جالب باشد. من نمی‌‎دانم منظور دقیق از جمله‌ی زمستان سرانجام رسید چیست، ولی فکر کنم که خبر بدی برای همه خواهد بود.

Jon-Snow-and-the-Nights-Watch

البته تمامی نکته‌هایی که کیت هارینگتون به آن اشاره داشت؛ تنها حدس و گمان هستند، ولی با توجه با فصل گذشته‌ی سریال می‌توان گفت وایت واکرها و ارتش مردگان از دیوار عبور می‌کنند و به سمت شمال می‌آیند و جان اسنو باید با آن‌ها مقابله کند.

سوال های بسیاری درباره‌ی دو فصل باقی مانده از سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» وجود دارند؛ آیا وینترفل دوباره سقوط خواهد کرد؟ یا سم تارلی (Sam Tarly) می‌تواند راهی برای مقابله با وایت واکرها پیدا کند؟ و بسیاری سوال دیگر که هیچ کس جز جورج آر.آر. مارتین (George R.R. Martin) و سازندگان سریال از جواب آن‌ها خبر ندارد.

اگر مایل به دیدن لیست بازیگران فصل هفتم سریال Game of Thrones یا صحبت‌های کیت هارینگتون درباره‌ی زنده شدن او هستید؛ با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: Screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.