سریال The Witcher طرفداران این مجموعه را ناامید نخواهد کرد

4 January 2018 - 13:38

شاید در سال ۱۹۹۳ و هنگام انتشار کتاب «آخرین آرزو»، کسی فکر نمی‌کرد که سری ویچر به چنین شهرت و موفقیت‌های بزرگی در رمان‌های فانتزی و به خصوص در بازی‌های ویدیویی برسد؛ اما اکنون سری The Witcher نوشته‌ی آندره ساپکوفسکی لهستانی به چنان شهرت و توجه‌ای دست یافته‌ است که شاهد اقتباس‌هایی از آن چه در بازی‌های رایانه‌ای و چه در تلویزیون هستیم. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا همراه باشید.

اگر از طرفداران این مجموعه فانتزی و قهرمانانش باشید، احتمالاً می‌دانید که شبکه‌ی پرطرفدار نت‌فلیکس قرار است سریالی اقتباسی بر اساس مجموعه‌ کتاب‌های ویچر بسازد. به همین منظور، لورن اس، هیسریک (Lauren S. Hissrich) استخدام شده است تا این سریال را برای نت‌فلیکس بسازد. خوشبختانه، از طریق توییت‌های او می‌توانیم به اطلاعات فراوان و مفیدی از این سریال اقتباسی دست یابیم. او اکنون در حال کار بر روی سند جامع اثر است که برای نویسنده بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا تمام اطلاعات مهم پروژه را که به آن نیازمند است، برای او فراهم می‌کند. به نظر می‌رسد که او مدتی قبل از آنکه خبر ساخت این مجموعه رسمی شود، بر روی ویچر کار می‌کرده است. با توجه به توییت‌های او درباره‌ی مکان‌های معروف و مهم سری ویچر می‌توان نتیجه گرفت که او آشنایی بسیار خوب و کاملی از دنیای غنی این سری دارد که برای طرفداران می‌تواند خبر خوشحال کننده‌ای باشد.

از آنجایی که رمان‌های آندره ساپکوفسکی هم‌اکنون به عنوان آثار برجسته‌ای در ژانر فانتزی به حساب می‌آیند و همچنین سری بازی‌هایی این مجموعه نیز در زمره‌ی برترین بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شوند، طبیعی است که طرفداران مجموعه در خصوص این سریال تلویزیونی بسیار حساس و نگران باشند. از همین رو، به تازگی یکی از طرفداران این سری نگرانی خود را بیان کرده و اظهار داشته که امیدوار است عوامل سریال پتانسیل این مجموعه را خراب نکنند و ویژگی‌های سری از جمله محیط خشنش را کمرنگ نکنند. Lauren S. Hissrich در پاسخ به توییت این طرفدار، وعده داد که که خبری از ضعیف‌شدن سری و ویژگی‌هایش نخواهد بود. هرچند هنوز فرصت زیادی مانده تا درباره‌ی سرنوشت این سریال تصمیم‌گیری کنیم اما این اظهار نظر می‌تواند باعث امیدواری طرفداران سری ویچر شود.

نظر شما چیست؟ به نظر شما آیا سریال The Witcher می‌تواند اثری درخور نام کتاب‌های ساپکوفسکی و بازی‌های شرکت سی‌دی‌ پراجکت‌ رد شود؟

منبع: ‌Comicbookmovie

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.