«سد معبر» دومین فیلم پرفروش هفته شد

3 January 2018 - 23:00

با به‌روز رسانی جدول فروش هفتگی سایت سینما تیکت، مشخص شد که «آینه بغل» همچنان به فروش بالای خود در سینماهای کشور ادامه می‌دهد. این فیلم فقط در هفته گذشته بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروش کرد و بعد از ۴ هفته اکران مخاطبانش از مرز یک میلیون نفر عبور کرد. عنوان دومین فیلم پرفروش هفته گذشته را «سد معبر» به خود اختصاص داد. این فیلم که در آن حامد بهداد، باران کوثری، محسن کیایی و نادر فلاح نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند، از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد.

فیلم «آینه بغل» منوچهر هادی با بازی محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی، مه‌لقا باقری و… بعد از گذشت ۴ هفته اکران بیش از ۸ میلیارد تومان فروش کرده است. این فیلم در هفته گذشته با توجه به برگزاری تظاهرات‌ سراسری، نه تنها دچارافت فروش نشد، بلکه نسبت به هفته گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون تومان نیز افزایش فروش پیدا کرد. این فیلم در هفته گذشته یک میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

اما با آغاز اکران «سد معبر» به کارگردانی محسن قرایی و تهیه‌کنندگی بهمن کامیار، این فیلم توانست بعد از یک هفته جای فیلم پرفروش «خالتور» در گیشه هفتگی سینمای ایران را بگیرد . این فیلم در هفته گذشته بیش از ۲۶۰ میلیون تومان فروش کرد و عنوان دومین فیلم پرفروش هفته گذشته را به خود اختصاص داد.

عنوان سومین فیلم پرفروش سینمای ایران در هفته گذشته را کمدی «خالتور» به خود اختصاص داده که ۹ هفته از اکران آن می‌گذرد و نسبت به هفته‌های گذشته در سالن‌های کمتری به نمایش درمی‌آید. فیلم سینمایی «خالتور» که تا قبل از «آینه بغل» صدرنشین آمار فروش هفتگی و آخر هفته بود، در هفته گذشته ۲۱۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد تا فروش کل آن از مرز ۶ میلیارد تومان عبور کند.

پس از این سه فیلم، فیلم‌های «ثبت با سند برابر است»، «قاتل اهلی»، «حریم شخصی» و «خانه کاغذی» به ترتیب رتبه‌های بعدی آمار فروش هفتگی را به خود اختصاص دادند.

منبع آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.