پتی جنکینز اعلام کرد که فیلم Wonder Woman 2 قرار است تا کاملا متفاوت باشد

4 January 2018 - 15:00

کارگردان فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز»، یعنی پتی جنکینز (Patty Jenkins) اعلام کرد که فیلم Wonder Woman 2 «زن شگفت‌انگیز ۲» قرار است تا در اواخر سال ۲۰۱۹ در سینماها به نمایش گذاشته شود و این فیلم قرار است تا یک فیلم کاملا متفاوت نسبت به فیلم‌های قبلی دی‌سی (DC) بر اساس کتاب‌های مصور باشد. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید تا بیشتر درباره‌ی این فیلم اطلاعات کسب کنید.

اولین فیلم پرینس دایانا (Diana Prince) که امسال در سینماها به نمایش گذاشته شد، پروژه‌ی توانمندسازی فیلم این ابرقهرمان زن را شروع کرد. این فیلم که با بازی گل گادوت (Gal Gadot) در نقش پرینس دایانا بود، توانست تا عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۷ در بخش داخلی را به‌دست آورد. اگرچه که این امر خیلی آسان است تا عوامل سازنده‌ی این فیلم، اشتباهات فیلم اول را شناسایی کنند و آن‌ها را رفع کنند و بقیه فرمول موفقیت این فیلم را دوباره بازسازی کنند، ولی پتی جنکینز و گل گادوت تصمیم گرفته‌اند تا از این سطح بالاتر بروند و فیلم Wonder Woman 2 کاملا متفاوت باشد.

اکنون سؤالاتی در این‌باره وجود دارد؛ از قبیل سؤالاتی چون این که فیلم Wonder Woman 2 قرار است تا چه زمانی منتشر شود، و این سؤال که کریس پاین (Chris Pine) چگونه قرار است تا در این فیلم حضور پیدا کند، و همچنین این سؤال که کدام یک از شخصیت‌های شرور کتاب‌های مصور دایانا، قرار است تا نقش دشمن اصلی را در این فیلم ایفا کند. جنکینز در مصاحبه با ET گفت که او می‌خواهد تا قسمت دوم فیلم Wonder Woman، یک فیلم کاملا جدید باشد. در ادامه می‌توانید صحبت‌های پتی جنکینز در مصاحبه با ET را بخوانید:

در واقع ما درحال ساخت یک فیلم کاملا جدید و متفاوت هستیم، با تعداد زیادی از عناصری که دوست‌شان داریم، ولی این یک فیلم متفاوت دیگر است و نمی‌شود گفت که ادامه‌ی فیلم قبلی Wonder Woman است. این یک ماجراجویی کاملا جدید برای ما است و ما خیلی خوش‌شانس هستیم که فرصت تولید این فیلم را پیدا کرده‌ایم.

جنکینز همچنین گفت که این احتمال وجود دارد تا بازیگر تلوزیونی شخصیت زن شگفت‌انگیز، یعنی لیندا کارتر (Lynda Carter) نیز در قسمت دوم این فیلم حضور داشته باشد، زیرا او موفق به حضور در قسمت اول این فیلم نشد. جنکینز در این‌باره گفت:

خواهیم دید. لیندا برای ما یکی از عزیزترین افراد است؛ او برای ما همیشه مانند یک مربی عالی و یک دوست عزیز بوده است. ما به شدت سعی کردیم تا او را در فیلم اول Wonder Woman داشته باشیم، درست است که ما موفق نشدیم تا او را در فیلم اول Wonder Woman جای دهیم، ولی او همیشه یکی از اعضای خانواده‌ی Wonder Woman ما خواهد بود. ما هنوز چیزی در اینباره نخواهیم گفت، ولی ما حتما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

دایانا در ماه نوامبر ماه گذشته در فیلم Justice League «لیگ عدالت»، به کارگردانی زک اسنایدر (Zack Snyder) نقش مهمی را ایفا کرد؛ ولی جزیره‌ی تمیسکیرا (Thymescira) و سرزمین آمازون (Amazon) هنوز نیز فرصت درخشیدن را دارند. اگرچه، با توجه به اینکه قسمت دوم فیلم Wonder Woman قرار است تا نزدیک دو سال دیگر منتشر شود، طرفداران باید مدت زمان زیادی را منتظر بمانند تا متوجه شوند که جنکینز با فیلم دوم این ابرقهرمان ماجراجوی دی‌سی، چه چیزی را برای طرفدارانش به همراه خواهد آورد. تولید فیلم Wonder Woman 2 قرار است تا از تابستان امسال آغاز شوند، پس انتظار داریم تا لیست بازیگران این فیلم در آینده‌ی نزدیک منتشر شود و امیدواریم که جزئیات داستان این فیلم نیز به ندرت منتشر شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.