فیلم Cloverfield 3 موردانتظارترین فیلم ترسناک‌ ۲۰۱۸ نام گرفت

4 January 2018 - 21:01

 فیلم Cloverfield 3 موردانتظارترین فیلم ترسناک‌ ۲۰۱۸ نام گرفت. این ژانر سال ۲۰۱۷ بیشترین فیلم را به خود اختصاص داد و فیلم IT به موفقیت بزرگی در باکس آفیس دست یافت و پرفروش‌ترین فیلم ترسناک تمامی زمان‌ها شد که دارای محدودیت سنی نیز می‌باشد. فیلم Get Out ساخته‌ی جردن پیل (Jordan Peele) نیز به موفقیت انتقادی (۹۹ درصد رضایت در راتن تومیتوز) و تجاری (فروش جهانی ۲۵۴ میلیون دلار با وجود بودجه ۴.۵ میلیون دلاری) دست یافت. دیگر فیلم‌های اکران شده‌ی مهم در ژانر ترسناک امسال عبارتند از: Split، Alien: Covenant، Annabelle: Creation، Happy Death Day، It Comes At Nigjy و Jigsaw. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این شانس وجود دارد که وحشت بتواند در سال ۲۰۱۸ نیز جایگاه خود را با وجود فیلم‌هایی همچون Insidious: The Last Key که ژانویه اکران می‌شود، حفظ کند. می‌توانید همچنین انتظار اکران ریبوت Halloween را داشته باشید. اما بعد از موفقیت Cloverfield Lane 10 سری سوم این فیلم در ماه فوریه (بهمن) اکران می‌شود. و نظرسنجی جدید حاکی از این است که طرفداران به شدت مشتاق دیدن آن بیشتر از هر فیلم ترسناک دیگری هستند.

اپلیکیشن محبوب رزرو بلیط Fandango نتایج مربوط به نظرسنجی جدیدی را روز یکشنبه اعلام کرده که نشان می‌دهند Coverfield 3 که هنوز عنوان خاصی ندارد، ترسناک‌ترین فیلم سال ۲۰۱۸ خواهد بود. Halloween در رتبه دوم قرار گرفته و این نظرسنجی بین ۸۰۰۰ کاربر فاندانگو از ۱۸-۲۷ دسامبر درباره فیلم‌ها، شخصیت‌ها و بازیگرانی که آن‌ها دوست داشتند، صورت گرفته است. ۵ فیلم اول در اینجا آمده‌اند:
Cloverfield 3
Hlloween
The Purge: The Island
Insidious: The Last Key
A Quiet Place

همانطور که می‌بینید چهار فیلم اول همگی دنباله هستند. Cloverfield 3 که از فیلمی با نام God Particle الهام گرفته همانند Cloverfield in Space است. جولیس اُنا (Julius Onah) فیلم‌نامه‌ای از اُرن یوزل (Oren Uziel) و دوگ جانگ (Doug Jung)، را با بازی الیزابت دوبیکی (Elizabeth Debicki) و دنیل برول (Daniel Bruhl) کارگردانی کرد.

تنها فیلمی که در این لیست دنباله نیست، A Quiet Place می‌باشد که امیلی بلانت (Emily Blunt) و جان کراسینسکی (John Krasinski) در آن بازی کرده بودند و درباره خانواده‌ای بود که باید در برابر نیروی شیطانی ناشناخته‌ای ساکت می‌ماند. اما سال ۲۰۱۸ بیشتر سال دنباله‌هاست. فیلم The New Mutants (جهش‌یافته‌های جدید) که در دنیای مردان ایکس رخ می‌دهد، جزء آثار ترسناک است. سال بعد اسپین‌آف Conjuring 2 با نام The Nun نیز در راه است. سازندگان Cloverfield 3 قطعا از شنیدن درباره این دنباله‌های پیش‌بینی شده‌ی سال بعد خوشحال خواهند شد چرا که فیلم خودشان نیز یکی از آن‌ها خواهد بود.

باید بگوییم که Halloween نمی‌تواند برترین فیلم ترسناک این لیست در سال ۲۰۱۸ باشد. این ریبوت هنوز بخشی از فرنچایز ترسناکی است که سال بعد اکران خواهد شد و جیمی لی کرتیس (Jamie Lee Curtis) را در نقش لورا استرود به کارگردانی دیوید گردون گرین (David Gordon Green) نشان می‌دهد. اما فرنچایز Cloverfield در ذهن طرفداران تازه‌تر است چون Cloverfield Lane 10 سال ۲۰۱۶ اکران شد. فیلم Cloverfield 3 اول از همه امسال اکران می‌شود اما اوضاع برای Halloween تغییر نمی‌کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.