فیلمبرداری از جرمی رنر در فیلم Avengers 4 رسما به پایان رسید

4 January 2018 - 22:22

فیلمبرداری از جرمی رنر (Jeremy Renner) در نقش هاک‌آی (Hawkeye) در فیلم Avengers 4 «انتقام‌جویان ۴» رسما به پایان رسیده است. استودیوی مارول تولید بزرگ‌ترین محصول خود را اوایل سال گذشته آغاز کرد. برادران روسو (The Russo Brothers) سال ۲۰۱۷ را با فیلمبرداری دو فیلم بعدی مجموعه‌ی انتقام‌جویان آغاز کردند. در ابتدا قرار بود این دو فیلم Infinity War Part 1 «جنگ ابدیت قسمت ۱» و Infinity War Part 2 «جنگ ابدیت قسمت ۲» نام داشته باشند، اما این فیلم‌ها از آن زمان کمی از هم جدا شده‌اند. کمپانی مارول برنامه‌ی فیلمبرداری همزمان را تغییر داد و آن‌ها را به دنبال یکدیگر فیلمبرداری کرد و همین مسئله منجر شد تا Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» برای تابستان امسال آماده شود. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اگرچه برادران روسو و بازیگران و عوامل‌شان متوقف نشدند و بلادرنگ تولید فیلم بدونِ نام بعدی مجموعه‌ی انتقام‌جویان را آغاز کردند. خبرهای مربوط به این فیلم در تمام مدت تولیدش به دلایل خوبی پنهان نگه داشته شد. مخاطبان هنوز باید تا ماه مه که «انتقام‌جویان ۴» اکران می‌شود صبر کنند و این در حالی است که اولین تریلر «جنگ ابدیت» توجهات زیادی را برانگیخته است. می‌توان رنر را به جمعِ روبه‌افزایش بازیگرانی که کارشان با فیلمبرداری چهارمین فیلم از مجموعه‌ی انتقام‌جویان به پایان رسیده است، اضافه کرد.

 رنر در اینستگرام خود تأیید کرده که فیلمبرداری‌اش در فیلم «انتقام‌جویان ۴» به پایان رسیده است. این یعنی اتمام نزدیک به یک سال فیلمبرداری برای او و بسیاری از همکارانش، اگرچه خصوصا نقش او فوق سری بوده است. او اشاره کرده که بازخواهد گشت و از دو فیلم با عنوان Infinity Wars «جنگ‌های ابدیت» یاد کرده است.

کاراکترِ هاک‌آی پس از آن که از تریلر حذف شد باید برای بازاریابی «جنگ ابدیت» نشان داده شود. اگرچه او تأیید کرده که در فیلم حضور دارد اما هیچ تصوری درباره‌ی این‌که نقش او در فیلم چه خواهد بود، وجود ندارد. بخشی از این پنهان‌کاری ممکن است به حفاظت از فیلم مربوط باشد و همچنین فیلم «انتقام‌جویان ۴». همچنان شایعاتی در جریان است مبنی بر این‌که کاراکتر کلینت بارتونِ رنر می‌تواند به یک پرسونای ابرقهرمانی در فیلم بعدی انتقام‌جویان تبدیل شود. در این صورت- و ما دلایلی داریم که چنین خواهد شد- ثابت می‌شود که برملا نکردن اهداف هاک‌آی تصمیم عاقلانه‌ای بوده است.

این‌که رنر دو فیلم بعدی را «جنگ‌های ابدیت» نامیده، نشان می‌دهد که تا چه اندازه فیلم چهارم انتقام‌جویان مرموز است. ممکن هست که رنر و دیگر بازیگران، عنوان فیلم بعدی را بدانند، اما این احتمال وجود دارد که کمپانی مارول این عنوان را از آن‌ها نیز مخفی کرده باشد. با انجام این کار آن‌ها می‌توانند از این عنوان محافظت کنند و نگران نشت تصادفی آن توسط بازیگران نباشند.

رنر به جمع همکاران بازیگرش از جمله اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)، الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen)، و پل بتانی (Paul Bettany) می‌پیوندد که کار فیلمبرداری‌شان پیش از این به پایان رسیده است. قطعا نقش‌های کوچک‌تری نیز هستند که کار فیلمبرداری‌شان تمام شده، اما افراد ذکرشده آن‌هایی هستند که این خبر را تأیید کرده‌اند. با امکان پایان تولید فیلم در آینده‌ای نزدیک، «انتقام‌جویان ۴» ممکن است به زودی آماده شود.

منبع:ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.