دوواندا وایز نقش مهمی در کاپیتان مارول خواهد داشت

7 January 2018 - 12:00

استودیوی مارول شروع به تولید اولین فیلم زنانه‌اش کرده است. قرار است Captain Marvel اواخر این ماه قبل از تولید اصلی فیلم در بهار طی دوره کوتاهی فیلم‌برداری‌اش آغاز گردد، لذا مارول سخت مشغول یافتن بازیگر است. قبلا اعلام شده بود که بری لارسون (Brie Larson) در نقش قهرمان اصلی فیلم، کارول دانورز، بازی می‌کند که اولین فیلم سولوی زنانه مارول است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

دیگر بازیگران این مجموعه، ساموئل ال. جکسون (Samuel L. Jackson)، بن مندلسون (Ben Mandelsohn)، و جود لا (Jude Law) خواهند بود. اولین فیلم دنیای گسترده مارول را یک زن کارگردانی خواهد کرد و بازیگر دیگری برای نقش‌های زنانه اضافه نشده است. بنظر می‌رسد تنها بازیگر اصلی انتخاب شده است.

سایت خبری ددلاین اعلام کرده که دوواندا وایز (DeWanda Wise) جدیدترین بازیگر کاپیتان مارول است. وی در حال حاضر مشغول بازی در فیلم She’s Gotta Have It در شبکه نتفلیکس است اما هنوز مشخص نیست چه نقشی در کاپیتان مارول خواهد داشت. اگرچه ددلاین نقش او را بعنوان یکی از نقش‌های اصلی توصیف کرده که خبر از نقش اصلی وایز دارد. این احتمال وجود دارد که او نقش بهترین دوست کارول و ابرقهرمانی به نام مونیکا رامبو را بازی کند.

بدون شک این بزرگترین نقش وایز تا به الان خواهد بود. نقش او بعنوان نولا دارلینگ در She’s Gotta Have It نقش مهمی است و بعد از کار کردن در تلوزیون، این نقشی است که می‌تواند آغاز کار حرفه‌ای برای او باشد. وایز بعنوان بازیگر در حال رشدی در هالیوود، اولین نقش اصلی‌اش را در این فیلم بازی خواهد کرد.

با اینکه اولین حدسیات درباره مونیکا رامبو بود، اما این فقط یک گزینه است. انتخاب بازیگران قبلی این فیلم نشان می‌داد که عوامل به دنبال اسکرول هستند. شاید وایز قرار باشد این نقش را بازی کند هرچند این نقش کوچکی است. THR نقش او را نقش اصلی نامیده لذا بازی در نقش اسکرول یا حتی کری نیز محتمل است. اما اگر او رامبو باشد، بسته به برنامه‌های استودیو مارول ممکن است نقش مهم و طولانی باشد. تا تایید بازیگران این فیلم باید همچنان منتظر ماند.
نظر شما خوانندگان عزیز چیست؟ وایز چه نقشی در کاپیتان مارول خواهد داشت؟

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.