ریبوت Animaniacs در دو فصل برای شبکه Hulu ساخته می‌شود

7 January 2018 - 13:00

استودیوی برادران وارنر، تلوزیون آمبلین و شبکه Hulu امروز اعلام کردند که قرار است نسخه جدیدی از فرنچایز کارتونی خانوادگی Animaniacs ساخته شود. این سریال در دو فصل با قسمت‌های جدید ساخته می‌شود و در سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تهیه کننده اجرایی این کارتون، استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) اظهار داشته:

خیلی خوشحال و مفتخرم که Animaniacs با شبکه Hulu به خانه برمی‌گردد. ما با کمک استودیوی برادران وارنر می‌خواهیم مخاطبین جدید و طرفداران قدیمی را به دنیای وحش یاکو، واکو و دات ببریم. من خیلی هیجان دارم که کل Amnimaniacs و ماجراهای Tiny Toon جزء این قرارداد هستند.

اسپیلبرگ تهیه کننده اجرایی این سریال است و سم رجیستر (Sam Register) مدیر سریال‌های دیجیتالی وارنر و انیمیشنی برادران وارنر و مدیران تلوزیون آمبلین، جاستین فالوی (Justin Falvey) و داریل فرانک (Darryl Frank) دیگر تهیه کنندگان اجرایی این مجموعه می‌باشند.

برادران وارنر، یاکو و واکو، و خواهر وارنر، دات، سه یار جدانشدنی، زمان زیادی است که به غارت و از پا انداختن هر آن کسی که سر راهشان ببینند می‌پردازند. آنها در برج آب برادران وارنر برای مدت طولانی گیر افتاده‌اند اما راهی برای فرار پیدا کرده‌اند. و هر روز فرار می‌کنند. این باعث آشوب و هرج و مرج می‌شود، یاکو، واکو و دات در شهر می‌چرخند و دنیای را زمین بازی شخصی‌شان می‌کنند. شخصیت‌های محبوب پینکی و برین نیز در هر قسمت دیده می‌شوند.

علاوه بر اعلام سری جدید، شبکه Hulu و برادران وارنر، Domestic Television Distribution، قرارداد جدیدی بسته که با توجه به آن، شبکه Hulu موظف است تمامی ۹۹ قسمت Animaniacs اصلی را به همراه پینکی، برین، پینکی، المیرا و برین و مجموعه کامل ماجراهای تاینی تون را بسازد. مشترکین شبکه Hulu می‌توانند لحظات خوبی در کنار سری اصلی این خانواده داشته باشند.

انیمیشن اصلی Animaniacs کار خود را ابتدا در سال ۱۹۹۳ در تلوزیون شروع کرد و یکی از مشهورترین سریال‌های انیمیشنی کودکان شد. از زمان شروع پخش این سریال، اسپین‌آف‌ها و شخصیت‌هایی چون پینکی و برین نیز نمایش داده شدند و این انیمیشن بیشترین جایزه امی را در بخش دستاورد عظیم در تولید و ساخت موسیقی سریال‌های انیمیشنی از آن خود کرده و سه بار برنده شده است.

انیمیشن Animaniacs با میزان متعادلی از شوخ طبعی، آموزش و فرهنگ عامیانه، طرفداران بزرگسال زیادی نیز دارد. آهنگ‌های برنده جایزه، Yakko’s World و Wakko’s America برای مخاطبین آموزشی بوده و در میان بزرگسال‌ها و کودکان محبوبیت خود را حفظ کرده و در پایگاه‌های طرفداری آنلاین نیز محبوب باقی مانده‌اند.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.