پس از فخیم‌زاده و هومن برق‌نورد| هنگامه قاضیانی هم به جمع بازیگران فیلم «به وقت خماری» پیوست

7 January 2018 - 16:00

پس از قطعی شدن حضور بازیگرانی چون مهدی فخیم‌زاده و هومن برق‌نورد در فیلم جدید محمدحسین لطیفی با نام «به وقت خماری»، هنگامه قاضیانی نیز به تازگی به این پروژه اضافه شده است. آخرین ساخته سینمایی محمد حسین لطیفی «اسب سفید پادشاه» بود و پس از آن لطیفی سراغ ساخت سریال‌های تلویزیونی رفت.

پس از عدم موفقیت فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» در گیشه سینمای ایران محمد حسین لطیفی قصد دارد پس از نزدیک به سه سال فیلم جدیدی با نام «به وقت خماری» را جلوی دوربین ببرد. با اعلام حضور هنگامه قاضیانی در «به وقت خماری»، روابط عمومی این فیلم امروز از اضافه شدن چند بازیگر مطرح دیگر به جدیدترین ساخته محمد حسین لطیفی ظرف روزهای آینده خبر داد.

فیلمبرداری «به وقت خماری» به طور کامل در تهران انجام می‌شود و خانه‌ای در شرق تهران یکی از لوکیشن‌های اصلی این فیلم خواهد بود که بخش عمده فیلمبرداری قرار است در این خانه انجام شود. این فیلم به نویسندگی احمد رفیع‌زاده یک کمدی اجتماعی است.

لطیفی ساخت فیلم‌های سینمایی «اسب سفید پادشاه»، «پاریس تا پاریس»، «توفیق اجباری»، «روز سوم»، «خوابگاه دختران»، «دختر ایرونی»، «عینک دودی» و «سرعت» را در کارنامه خود دارد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.